Engen95 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Hei, jeg har problemer med Pc'n min. Jeg skrur på Pc'n min og den går fint men får ikke opp skjermen. Enten får jeg "no signal detected" Eller "cable not plugged in" Har virkelig ikke peiling, dette var slik før jeg fikk nytt skjermkort og Strømforsyning. noen som har peiling?? orker snart ikke kødde med den mer.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Skjermkortet som ikke sender signalet videre til skjermen. Sjekk strømtilkoblingene og at det sitter riktig i pci/agp-sporet. Lenke til kommentar
Engen95 Skrevet 20. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2012 Skjermkortet som ikke sender signalet videre til skjermen. Sjekk strømtilkoblingene og at det sitter riktig i pci/agp-sporet. Det sitter i, jeg får samme feil med andre skjermkort... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Har du testet med annen skjerm eller skjermkabel? Lenke til kommentar
Engen95 Skrevet 20. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2012 Har du testet med annen skjerm eller skjermkabel? ja men ingenting funker Lenke til kommentar
Engen95 Skrevet 20. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2012 Kan det være det at skjermkortet ikke får signaler fra hovedkortet? Lenke til kommentar
pmLai Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Virker som pcen ikke kommer seg gjennom POST (Power On Self-Test.) Tyder på feil med enten prosessor, hovedkort eller RAM. Dette er de 3 viktigste hovekomponentene en pc trenger for å i det minste starte opp. Mest sannsynlig er det RAM som er synderen da disse har lett for å bli defekte. Prøv å ta ut en og en RAM-brikke av gangen og start opp. Evt. test med brikker fra en annen pc der det fungerer. Pass på at du bruker riktig type RAM. Lenke til kommentar
Engen95 Skrevet 21. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2012 Men hovedkortet mitt har DDR3 og skjermkortet DDR5 har dette noe å si ? :S Lenke til kommentar
MDD Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Nei, DDR3 på hovedkortet og DDR5 på skjermkortet er helt vanlig og intet problem. Har hovedkortet integrert grafikk? Funker skjermen når du kobler den der? Mulig du isåfall må aktivere PCI-E i BIOS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå