ketil Olsen Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Ekorn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Noe så sjeldent som et bra bilde av et ekorn, og så til og med en speiling i tillegg! Likte dette! ER jo bare "underbart" sett i full størrelse....Oppfordrer alle til å se bildet der! Finner ikke noe å utsette her jeg.... ! PS! Og jeg som bor i Ekornbakken og har ikke sett et eneste ekorn på ca. 5 år...... Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Et herlig skudd. En situasjon som man sjelden opplever dette. Teknisk og komposisjonsmessig upåklagelig. Det eneste kunne vært å få sett dette i en større versjon. :-) Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Nydelig - og et svært uvanlig motiv med ekornet ved vannet. Liker særlig godt hvordan dyrets årvåkenhet er fanget. Liker også godt hvordan det blå i speilingen spiller mot det grønne bak dyret. Ikke mye å pirke på her, nei, men skulle jeg kunne ønske meg noe måtte det være å få se et litt større utsnitt. Det ville selvsagt gå ut over følelesen av å være tett på, som er så fin i dette bildet, - men det kunne også være fint å få med mer av miljøet rundt, og gjerne også med en komp der vannlija er nærmere det gyldne snitt. Når det er sagt, synes jeg også det fungerer veldig bra som det er nå. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Kæmpeflott komp av ekorn Olsen, har ikke sett han siden jeg for fra Skåne. God helg ønsker Hr Olsson ;-) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Veldig bra bilde av en nydelig modell !! Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Tror dette faktisk er det beste bildet jeg har sett her inne..at det går ann !! Gratulerer .-) Gir deg seks blank . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg