skrossli Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Har kjøpt meg ny pc, men i en stund nå så har det trådløse nettverket vært veldig utstabilt. pc'en fungerer fint med kablet forbindelse, men nå som jeg har flyttet i leilighet så har jeg bare tilgang på trådløst. enkelte ganger fungerer alt som det skal, men etter et par minutter så slutter sidene å laste, og nedlastinger osv. synker ned til 5-6 kb/s. jeg har prøvd å kjøpe meg en sånn usb med trådløst nettverk, men akkurat samme problem. jeg har oppdatert drivere, og prøvd forskjellige nettlesere. det er akkurtat samme problemet her i leiligheten, som hjemme, så det kan da ikke ha noe med router osv. å gjøre? noen som har noen tips til hva jeg kan prøve? Lenke til kommentar
Ulveblaa Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Kanskje denne artikkelen kan sette deg på sporet? http://nageldata.no/blog/archives/62 Lenke til kommentar
skrossli Skrevet 21. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2012 Den hjalp meg med å forstå trådløse nettverk litt bedre ihvertfall.. Men den løser nok ikke problemet mitt, for alle andre pc'er og mobiler og ps3 osv. fungerer fint på samme nettverket. Jeg hadde en bærbar pc før, og den fungerte fint.. Så jeg tror det har noe med pc'en min å gjøre, da problemet er akkurat det samme her i leiligheten, som når jeg bodde på en gård på landet. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Inkompatibelt chipset på det trådløse kortet kontra router kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå