Sa95 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Hei, jeg har tenkt å kjøpe alienware m14x med 500GB harddisk og deretter installere mSATA disk selv, men i følge DELL på chat er 750GB + 32GB mSATA cache løsningen deres raskere enn at jeg selv installerer en mSATA disk etterpå. Grunnen til dette er at 32GB mSATA-en deres er "bygd inn" i harddisken og er dermed raskere, men hvis jeg installerer mSATA senere, så vil det være "separat" og dermed ikke like raskt. Er det de sier riktig eller prøver de bare å selge meg overpriced mSATA disk? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Har du spurt hva slags harddiskløsning selgeren mener? Høres ut som segate hybrid harddisk siden du sier bygd inn i harddisken. For meg høres det ut som selgeren prøver å selge noe som ikke er et like bra kjøp. M-sata SSD ville jeg droppet og gått for rene sata harddisker. Crusal M4 eller Samsung 830 serien er å foretrekke. Endret 21. juli 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå