Øystein.F. Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Skal vi endeleg få litt skikkeleg Hong Kong-action i spelformat? Les hele saken Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Ser utrolig lovende ut har sett litt på dette spillet over tid kan bli knall bra hvis de klarer å gjennom føre spillet litt bedre enn gta4 men litt tonet ned mot saints row3. Herlig setting og spennende muligheter ... come on Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg synes det ligner på et spill i middelklassen, f.eks Saints Row og True Crime. Har ikke høy tro på at dette spillet blir å få veldig god omtale når det kommer. Tipper mellom 6/7. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Tipper rundt 8, jeg. Har tro på spillet, men er ikke stor fan av settingen. Lenke til kommentar
samco Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Tipper 8 selv men noen av videoene ser utrolig flotte ut spesielt byen og menneskene som er der Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Vi får se. Kampene, Både slåsskampene og skytingen ser helt ræva ut etter min mening. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg synes det ligner på et spill i middelklassen, f.eks Saints Row og True Crime. Har ikke høy tro på at dette spillet blir å få veldig god omtale når det kommer. Tipper mellom 6/7. Det var jo lenge et True Crime. Var når det fikk ny utgiver de forandret navnet til Sleeping Dogs. http://www.1up.com/news/true-crime-hong-kong-back-new-name Holder ikke pusten for dette, men håper det blir bra. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Må si jeg ble fan etter at jeg så en video av en slåsskamp mot flere motstandere helt i begynnelse. Ja, det var Hong Kong action Kung Fu, men overraskende realistiske moves. GSP har til og med reklamert for spillet Fant ikke den videoen, men ser greit ut her også: Redigert: Fant den - http://www.g4tv.com/videos/59889/first-15-sleeping-dogs/ Endret 20. juli 2012 av Orwandel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå