Verbal Hologram Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Hei, tenkte jeg skulle dele det med resten av forumet, ettersom jeg nettop har kjøpt et par bokser til, og det er veldig få igjen tror jeg. www.iherb.com/USPlabs-Jack3d-Pre-Exercise-CNS-Carnosine-ATP-Augmentor-Grape-Bubblegum-8-8-oz-250-g/29845 Kun denne smaken igjen, har selv fått det gjennom tollen hver gang, og kom på 9 dager den ene gangen og 11 den andre. Og om dere bruker denne koden får dere også 5$ i rabbat: GUJ089 Endret 25. juli 2012 av Verbal Hologram Lenke til kommentar
*F* Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Må si det frister litt å prøve det her. Hvor lenge varer en boks? Lenke til kommentar
Ubesluttsom Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Jack3d burde man holde seg unna. Hvor reell linken under er vet jeg ikke, men har sett flere sites og artikler som nevner denne har vist seg å være helse-skadelig. http://www.schmidtlaw.com/jack3d-lawsuit/ Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 Må si det frister litt å prøve det her. Hvor lenge varer en boks? Boksen varer ut i fra hvor tolerant du er mot slike ting. Personlig fant jeg ut at 2 scoops er bra for meg, som resulterer i cirka 23 økter med jack3d. Er utrolig deilig å ta det en fredag før en tung økt. Jack3d er et av de mest brukte tilskuddene og veldig mange folk tar ikke dosene seriøst. Vet om fler folk som kommer med utsagn som "Skal makse i benk idag, 5 scoops med jack3d så sitter det" Står klart å tydelig maks 3 scoops. Har brukt mange bokser og ikke noe problem enda. Hold dere til dosene. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Tusen, tusen takk TS for tips! Jeg har alt bestilt 3 stk og gleder meg som en unge har hørt mye bra om jack3d- Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Tror nesten jeg må kjøpe en boks og teste det ut mhm, ser ut som dem er utsolgt :/ PS: Hva er konsekvensen om tollen tar det? Ev, noen som kjenner til andre butikker som sellger dette? Ser helst at jeg kan bruker PayPal, Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Bruker også Jack3d og har ikke merket side effects og lever i beste velgående. Tviler på det er noe farlig å bruke det. Fruit Punch syns jeg smaker best. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2012 Tror nesten jeg må kjøpe en boks og teste det ut mhm, ser ut som dem er utsolgt :/ PS: Hva er konsekvensen om tollen tar det? Ev, noen som kjenner til andre butikker som sellger dette? Ser helst at jeg kan bruker PayPal, Se der ja, var visst dessverre utsolgt. Konsekvensene er ikke verre enn at de sender det tilbake. Vet ikke om andre som selger dette til en rimelig penge, men Iherb er en utmerket side, som er til å stole på. Personlig kan jeg anbefale: http://www.iherb.com/BPI-Sports-1-M-R-Ultra-Concentrated-Pre-Workout-Powder-Lemon-Lime-224-g/38506 og http://www.iherb.com/Muscle-Pharm-Assault-Pre-Performance-Amplifier-Fruit-Punch-1-62-lbs-736-g/39809 Disse synes jeg er så og si lik effekt som Jack3d. Tusen, tusen takk TS for tips! Jeg har alt bestilt 3 stk og gleder meg som en unge har hørt mye bra om jack3d- Hehe, ingen årsak Kos deg med god trykk på treningen. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Er bruksområdet/effekten tilnærmet lik Jack3D på de der? PS: Hvordan er det man frakt på iHerb. Er PayPal tilgjengelig? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 26. juli 2012 Del Skrevet 26. juli 2012 Er bruksområdet/effekten tilnærmet lik Jack3D på de der? PS: Hvordan er det man frakt på iHerb. Er PayPal tilgjengelig? Du betaler igjennom siden etter du har laget bruker. International shipping er vel $6. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå