Gå til innhold

Jack3d billig, få igjen

Anbefalte innlegg

Hei, tenkte jeg skulle dele det med resten av forumet, ettersom jeg nettop har kjøpt et par bokser til, og det er veldig få igjen tror jeg.

www.iherb.com/USPlabs-Jack3d-Pre-Exercise-CNS-Carnosine-ATP-Augmentor-Grape-Bubblegum-8-8-oz-250-g/29845

Kun denne smaken igjen, har selv fått det gjennom tollen hver gang, og kom på 9 dager den ene gangen og 11 den andre.

Og om dere bruker denne koden får dere også 5$ i rabbat: GUJ089

Endret av Verbal Hologram
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si det frister litt å prøve det her.

Hvor lenge varer en boks?

Boksen varer ut i fra hvor tolerant du er mot slike ting. Personlig fant jeg ut at 2 scoops er bra for meg, som resulterer i cirka 23 økter med jack3d. Er utrolig deilig å ta det en fredag før en tung økt. Jack3d er et av de mest brukte tilskuddene og veldig mange folk tar ikke dosene seriøst. Vet om fler folk som kommer med utsagn som "Skal makse i benk idag, 5 scoops med jack3d så sitter det" Står klart å tydelig maks 3 scoops. Har brukt mange bokser og ikke noe problem enda. Hold dere til dosene.

Lenke til kommentar

Tror nesten jeg må kjøpe en boks og teste det ut

mhm, ser ut som dem er utsolgt :/

PS: Hva er konsekvensen om tollen tar det?

Ev, noen som kjenner til andre butikker som sellger dette? Ser helst at jeg kan bruker PayPal,

Lenke til kommentar

Tror nesten jeg må kjøpe en boks og teste det ut

mhm, ser ut som dem er utsolgt :/

PS: Hva er konsekvensen om tollen tar det?

Ev, noen som kjenner til andre butikker som sellger dette? Ser helst at jeg kan bruker PayPal,

Se der ja, var visst dessverre utsolgt. Konsekvensene er ikke verre enn at de sender det tilbake.

Vet ikke om andre som selger dette til en rimelig penge, men Iherb er en utmerket side, som er til å stole på.

Personlig kan jeg anbefale:

http://www.iherb.com/BPI-Sports-1-M-R-Ultra-Concentrated-Pre-Workout-Powder-Lemon-Lime-224-g/38506

og

http://www.iherb.com/Muscle-Pharm-Assault-Pre-Performance-Amplifier-Fruit-Punch-1-62-lbs-736-g/39809

Disse synes jeg er så og si lik effekt som Jack3d.

Tusen, tusen takk TS for tips! Jeg har alt bestilt 3 stk og gleder meg som en unge har hørt mye bra om jack3d-

Hehe, ingen årsak :) Kos deg med god trykk på treningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...