Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Problem med Logitech G35 headset

Anbefalte innlegg

Skjer når jeg er på firefox ellr chrome, 95% av all lyd havner på den høyre hodetelefonen, så lyden blir helt ujevn. Fikk problemet først i går. Jeg har Logitech G35. og jeg har hørt at mange andre har også det problemet? Skjer spesielt på youtube

Håper på et raskt svar,

takk

Endret av andos93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm. får prøve å reinstallere driverene til G35, restart comp. installer på nytt.. hvis ikke det fungerer, prøv på en laptop. hvis problemet enda skjer så.. får du sende de inn på rep.

Det skjer ikke ved vanlig musikk avspilling?

Nope, jeg kan se filmer, game og høre på musikk uten problem. det er bare youtube som er blitt sånn. og jeg prøvde med å reinstallere drivere, hjalp ikke :(

Lenke til kommentar

https://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654489844969684/last/

http://productforums.google.com/forum/#!topic/youtube/6xhUV-NbTSk

okay guys. the problem:

the new flash update!!!!

if you are using chrome:

- go to chrome://plugins/ click on the details icon on the right and scroll down to "flash". deactivate the version 11,3,300,265

and activate 11.2.31.144 instead.

it is a known issue and should be solved in about 1 week.

now my sound good again. hope this helps you guys :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Sjekk også bryteren på venstre headset del som setter surround/stereo valg. Har opplevd rar lyd i visse programmer som f.eks youtube og hos meg har det vært en så enkel løsning. Årsaken er nok at visse lydskilder ikke støtter surround simuleringen som G35 har eller noe slikt.

Så før man skal reinstallere drivere, masse flash opprydding og slikt så sjekk det enkle der først. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...