andos93 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Skjer når jeg er på firefox ellr chrome, 95% av all lyd havner på den høyre hodetelefonen, så lyden blir helt ujevn. Fikk problemet først i går. Jeg har Logitech G35. og jeg har hørt at mange andre har også det problemet? Skjer spesielt på youtube Håper på et raskt svar, takk Endret 20. juli 2012 av andos93 Lenke til kommentar
nipton Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 hmm. får prøve å reinstallere driverene til G35, restart comp. installer på nytt.. hvis ikke det fungerer, prøv på en laptop. hvis problemet enda skjer så.. får du sende de inn på rep. Det skjer ikke ved vanlig musikk avspilling? Lenke til kommentar
andos93 Skrevet 20. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2012 hmm. får prøve å reinstallere driverene til G35, restart comp. installer på nytt.. hvis ikke det fungerer, prøv på en laptop. hvis problemet enda skjer så.. får du sende de inn på rep. Det skjer ikke ved vanlig musikk avspilling? Nope, jeg kan se filmer, game og høre på musikk uten problem. det er bare youtube som er blitt sånn. og jeg prøvde med å reinstallere drivere, hjalp ikke Lenke til kommentar
nipton Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 https://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654489844969684/last/ http://productforums.google.com/forum/#!topic/youtube/6xhUV-NbTSk okay guys. the problem: the new flash update!!!! if you are using chrome: - go to chrome://plugins/ click on the details icon on the right and scroll down to "flash". deactivate the version 11,3,300,265 and activate 11.2.31.144 instead. it is a known issue and should be solved in about 1 week. now my sound good again. hope this helps you guys Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Sjekk også bryteren på venstre headset del som setter surround/stereo valg. Har opplevd rar lyd i visse programmer som f.eks youtube og hos meg har det vært en så enkel løsning. Årsaken er nok at visse lydskilder ikke støtter surround simuleringen som G35 har eller noe slikt. Så før man skal reinstallere drivere, masse flash opprydding og slikt så sjekk det enkle der først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå