Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei :)

Eg har fått veldig god kontakt med ei jente på min alder. Vi har bare kjent kvarandre i ca 2 mnd. Vi har snakka masse sammen på meldinger og irl. Eg har begynt å få føleser for ho, men ho seier at ho ikkje har føleser for meg. Eg har vert masse med ho på fritida og eg har sove hoss ho og ho har sove hoss meg.

Eg har sagt til ho at eg liker ho, men ho seier tilbake at ho liker meg som venn og det aldri kommer til å bli noke mellom oss

Rett før ho møtte meg så hadde ho netopp komt ut av eit langt forhold, så eg må kansje gi ho litt tid ?

Når vi henger med kvarandre føler eg at ho flørter ganske masse og eg flørter tilbake.

Ho elsker og gjøre meg sjalu og sitter å tekster med dude som har dame, noke som irriterer meg ganske masse. Eg har sagt det til ho og ho seier at det er bare en kødd fordi ho elsker og kødde det gjør han og.

Så folkens eg lurer på om eg skal gi ho litt tid og prøve igjen seinare og prøve og gi slipp på følelsane mine sjøl om det er ikkje så lett... eller om eg skal bare i faen og bare vere venn med ho ??

Takker på forhand! :DAnonym poster: 6ac2096474d0568b3ea7b9ac49b03fb6

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virker som du gjør det veldig enkelt for henne. Begynn å ignorere henne oftere, så ser du om hun endrer seg. Om hun ikke bryr seg er det lite trolig at hun ville endret seg på et senere tidspunkt.

Som nevnt over,skru ignore knappen hardt over mot høyre,og det fort.

Du nevner at du har sovet over hos henne,og hun hos deg...

Da lurer jeg på om dere var alene samme seng,og om du satte inn noen støt?

En lur ting kan være å gi henne inntrykk av at hun overhodet ikke har noen mulighet hos deg lengre,men da må du være knallhard.

Da nytter det ikke å komme springende som en liten hundevalp hver gang hun "slipper deg inn",da får du heller bare spøke litt med henne,før du setter ignore knappen på fullt igjen.

Flørt masse med andre damer samtidig,ta litt kontroll hvis hun er i nærheten,og fortell gjerne en kul historie om deg selv mens du er meget omgjengelig med alle andre.

Er du heldig så kanskje hun finner ut at hun egentlig hadde følelser for deg(alle er usikre på sånt i blant).

Er du enda mer heldig så treffer du på en annen dame som snur opp ned på din verden,istedenfor ei som "lar deg få lov til" å gå i bånd.

Får du ikke snudd situasjonen fort,ja sa drit i hele greia.

*Generelt råd: Husk at tid kastet bort på slike situasjoner er tid du kunne ha brukt på å møte en som virkelig passer deg,og det gjelder uansett hvilket kjønn du er.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Eg hadde ein liknande situasjon for ei stund sidan, og eg opplevde rett og slett at ho vart interessert då i meg når eg fann ei anna ei. Tidlegare hadde eg sagt at eg var ganske betatt av ho, og tok litt avstand for ei stund når ho ikkje følte det samme. Men då eg begynte å drive på med ho nye, vart ho her plutselig interessert likevel. Det var jo tydelig sjalusiprovoserte greier, så sånn sett så var det ikkje tvil om kven eg skulle "velge". Men du kan jo prøve å ikkje flørte tilbake, virke litt mindre interessert.

Endret av ZenCo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...