Eriksendrul Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Ja som tittelen sier er mailadressen min blokkert på Hotmail.com Men det hadde ikke trengt og være så veldig stort problem om min Backupmail hadde fungert. siden det er den jeg sender unblock koden til . Men den er også blokkert ........ Så heldigivs hadde jeg en tredje mail tydligvis jeg kunne sende en unblock kode til som jeg husket passordet på . Men jeg får aldri den koden !!!! Så jeg trenger min andre mailadresse til og sende en kode til min tredje så jeg kan bruke den til og få tilbake min første !! Jeg bruker Hoved mailen min til Jobbsammenheng og kjøp og salg på nette, Har også mye personlig mailer der angående frivelig arbeid osv jeg er nødt for og svare på + så har jeg en del "kviteringer" og cd-key`s og registreringskoder til forskjelige programmer der Så min hoved mail og backup mail er blokert , den tredje mailen jeg kan løse alt sammen med motar ikke noen kode. Any ideas ? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 20. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2012 Er det noen som vet hva jeg kan gjøre ? jeg trenger virkelig den mail adressen :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå