Gå til innhold

BK: Mammas nr 1 !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med forrige kommentator angående V3 :).

Ellers skriver du om de som stikker innom bare for å gi laveste terningkast: Det er feigt, i tillegg til å være direkte uforskammet. Det er ødeleggende for seriøsiteten til hele karaktersystemet og absolutt en grunn for Akam til å avskaffe denne muligheten for anonym karaktergivning. Å "kaste terning" er greit. Men da må det kobles til selve kommentaren slik at begrunnelsen for karakteren kommer fram.

• Liker 1
Lenke til kommentar

V3- nydelig - med fart og kommunikasjon :)

Når noen gir terningkast 1 - så har en vel så sterke og/eller mange meninger at det burde være den letteste karakteren å begrunne.

Ser også at bilder med 1 ofte også får 5 og noen ganger 6....

Sier litt det og ....

Kan ikke bry seg altfor mye om karakterer,,,, man må selv vite hvem man er og hva man står for. Er man enig i 1 så er det greit, hvis ikke så får man tenkt igjenom hvorfor man ikke er det,,,, og vet enda litt mer om hva man selv mener,

Mange av bildene dine har en egen stil, friske, mystiske, kreativ, inspirerende.

De fleste andre har også sin egen stil. Vet veldig ofte hvem som har tatt bildet før jeg åpner det.

Det er spennende og inspirerende med alle stilarter.

Du må fortsette å være her. Savner bildene dine når du ikke er her, Vi er flere som får 1'og 2 'ere :)

Endret av Jentungen 1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig med forrige kommentator angående V3 :). Ellers skriver du om de som stikker innom bare for å gi laveste terningkast: Det er feigt, i tillegg til å være direkte uforskammet. Det er ødeleggende for seriøsiteten til hele karaktersystemet og absolutt en grunn for Akam til å avskaffe denne muligheten for anonym karaktergivning. Å "kaste terning" er greit. Men da må det kobles til selve kommentaren slik at begrunnelsen for karakteren kommer fram.

Tusen takk for hyggelig kommentar,jeg var vel litt hårsår selv mulig,men det ville vert fint m kommentar og ikke annonym,,jeg har brukt karakter kun for se om det er en viss fremgang i fotograferingen min,og vert hyggelig og lærerikt,men som jentungen sier så er det jo utrolig hvor forskjellige alle er og alle har en spesiell stil,heldigvis,sin egen av min erfaring :)..men lært mest av de gangene jeg har fått hard konstruktiv slakt....det setter jeg pris på,så ikke være redd si det man mener til meg.. men det annonyme har jeg lite til overs for...jeg er jo nybegynner og regner med feile noen år til fremover,håper jeg aldri blir utlært.. Ønsker deg en god natt :)

Lenke til kommentar

V3- nydelig - med fart og kommunikasjon :)Når noen gir terningkast 1 - så har en vel så sterke og/eller mange meninger at det burde være den letteste karakteren å begrunne.Ser også at bilder med 1 ofte også får 5 og noen ganger 6....Sier litt det og ....Kan ikke bry seg altfor mye om karakterer,,,, man må selv vite hvem man er og hva man står for. Er man enig i 1 så er det greit, hvis ikke så får man tenkt igjenom hvorfor man ikke er det,,,, og vet enda litt mer om hva man selv mener,Mange av bildene dine har en egen stil, friske, mystiske, kreativ, inspirerende. De fleste andre har også sin egen stil. Vet veldig ofte hvem som har tatt bildet før jeg åpner det.Det er spennende og inspirerende med alle stilarter.Du må fortsette å være her. Savner bildene dine når du ikke er her, Vi er flere som får 1'og 2 'ere :)

Tusen takk Jentungen,jeg var vel litt raskt sår der... og som du skriver her er jeg igrunn enig alt sammen og følte meg litt ....

he he...men i og m enig alt du skriver her,så blir jeg her og ikke irritere meg over det,og det ble veldig enkelt,jeg kan jo selv velge og ikke få karakter,håper på mange hyggelige og veldig gjerne krasse tilbakemeldinger,det er jo de alene jeg omtrent har lært alt om fotografering av , så alle som har gitt meg et dytt hit og dit,tusen takk,det setter jeg utrolig pris på og så er det rart m det,blitt så glad i alle jeg kjenner igjen her nå så,må liksom innom titte selv om jeg ikke har tid til komenter en gang :) foto ekstended familien min :)) Ønsker deg en riktig god natt :),synes det er spennende følge med på bildene dine oxo,og artige fine treffende tekster til bildene dine... natt natt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...