melikeugress Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Nettopp kjøpt meg benq, og halve skjermen har en sånn lys kontrast, og kan det ha noe med 3d innstillingene å gjøre? Eller at driveren ikke er installert? Når jeg starter maskinen, så skal det være svart bakgrunn på hele skjermen, men når den lyse kontrasten blir blandet med det svarte så er det svart/mørkerød farge. Er ikke så datakyndig på dette her, så setter pris på svar Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Man må stille inn skjerminstillingene på den skjermen for at det skal se riktig ut så lager man en profil slik man vil ha det. Denne kommer med fargeinstillinger som er helt elendig. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Brightness 50 Contrast 50 Sharpness 5 Gamma 1 Color Temperature Reddish AMA ON Instant Mode ON Default settings er lagd for CS 1.6 og andre spill der du ser bedre i mørket. Endre gamer profile 1 til innstillingene over og ha profile 2 for evt spill du spiller. Lenke til kommentar
melikeugress Skrevet 20. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2012 takker for svar, prøvde å gjøre om på settingsene, uten hell når det kom til halve skjermen som består av den lyse konstrasten. Skjønner fint lite, og lurer snart på om den er defekt. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Bruker du DVI kabelen som fulgte med? Lenke til kommentar
melikeugress Skrevet 21. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2012 ja, prøvd med den, og en annen som var med, bortsett fra at den dvi kabelen var kvit, og den andre svart, men ellers lik. For jeg trenger jo ikke mer enn det, dvi kabel og strøm? spørr litt dumt, men er litt grønnsak på dette her Lenke til kommentar
fenele Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Du trenger kun strøm og DVI ja. Kan du ta et bilde av skjermen så får jeg se hvordan kontrasten ser ut? Lenke til kommentar
melikeugress Skrevet 21. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2012 Her ser du hvordan skjermen ser ut. Som du ser så er det ikke så enkelt å se, men enklere med svart bakgrunn. Det ser du på norton som er svart/rød der. Du kan se den over hele den skjermen. Bare lysere i blå bakgrunn. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Du må typ ta bilde av skjermen med et kamera Hos meg ser printscreenen helt normal ut. Lenke til kommentar
melikeugress Skrevet 21. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2012 Ah, ser det nå. Jeg skal gjøre det når jeg kommer hjem senere i dag. Er i bryllup akkurat nå Lenke til kommentar
melikeugress Skrevet 22. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2012 Her ser du hvordan det ser ut, jeg måtte bruke sortbilde, vistes ikke godt nok med digitalkamera med lys bakgrunn. Så sånn er det på halve skjermen, hva kan det komme av? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Hvilket skjermkort har du? Sjekk om du har på 3D mode i Nvidia/ATI kontrollpanelet. Lenke til kommentar
melikeugress Skrevet 22. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2012 Har gainward geforce gtx 670. Ser litt på innstillingene, kan hende 3d'n står på, vet ikke om den gjør det, ser litt ditt og datt om 3d-innstillinger, skjerm osv. Hvor finner du om man har på 3d mode eller ikke? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Se på kontrollpanelet "stereoscopic 3D, set up stereoscopic 3D". Se om checkboxen er haket av eller ikke. Lenke til kommentar
melikeugress Skrevet 22. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2012 Den er ikke haket på nei. Veldig rart. For det ser jo ikke ut som en skjermskade? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Kontakt butikken du kjøpte den å forklar det samme. Den er nok defekt. Lenke til kommentar
melikeugress Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) Nå er det plutselig borte. Hipp hurra Rare greier. Får håpe det ikke kommer tilbake Takk for all hjelpen forresten Endret 23. juli 2012 av melikeugress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå