Gå til innhold

Hva er beste headset for et profesjonelt call center?


Anbefalte innlegg

Har du erfaring og fornøyde brukere på et call center, eller for noen som sitter mye i telefonen og kobber med sin data samtidig.

 

I SuperOffice har vi nå et internasjonalt call center for vår CRM Online satsning. CRM i nettskyen. Her sitter dyktige selgere side om side og snakker med kunder i Norge, Danmark, Nederland, England og flere kommer til. VI leter etter en selger for Sverige og Tyrksland om du kjenner noen.

 

Jeg ser etter etter headsett som er trådløst fordi da kan det være greit å forlate PC-plassen sin for å finne seg en kaffe eller finne et stille område når du snakker med kunden.

 

Du sitter med dette mye av dagen, og du bør helst ikke merke at du har det på. Å gå hjem med dette på hodet hadde jo vært morsomt - fordi du ikke merker at det er der.

 

En øreklokke eller to? Jeg føler vel at en kan være best med bøyle over hodet.

 

Mange nye telefoner har en slik fin støyredusjon i seg. Da blir du mer konsentrert om dine oppgaver, samtidig som du kan høre hva andre sier når du snakker med dem.

 

Takk for dine forslag.

Hva sier brukerne og hva sier sjefene?

Finner jeg ideal-løsningen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakk om databasert løsning?

Planetronic har noen greie som jeg vet de bruker i servicedesken til Statoil,bluetooth variant.

Setter man det opp mot mobil så kobler den seg automatisk over på den når man går utenfor rekkevidde fra pcen.

 

Nå jobber ikke jeg i servicedesk, men sitter mye i videomøter på kontoret og har brukt løsningen via MOC, og går veldig bra så lenge du snakker med en og en person, er det snakk om gruppesamtaler ville jeg ha gått for et headset med bøyle og stereo.

Lenke til kommentar

En øreklokke eller to? Jeg føler vel at en kan være best med bøyle over hodet.

 

Mange nye telefoner har en slik fin støyredusjon i seg. Da blir du mer konsentrert om dine oppgaver, samtidig som du kan høre hva andre sier når du snakker med dem.

Vist du har bare en øreklokke så er da det ene øret i fritt rom og da hjelper ikke støyreduksjon. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...