Laila - Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 3 søstre Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Ville kanskje konsentrert meg om Revbjellende her.Flotte ble de,men de druknet litt i alt løvverket;) Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Ja, litt nærmere revebjellene og størst mulig blender hadde nok gjort susen her... Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 20. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2012 Ville kanskje konsentrert meg om Revbjellende her.Flotte ble de,men de druknet litt i alt løvverket;) Hehe,,, ikke stilrent og enkelt det her.... Måtte prøve litt i miljø.... men er nok mye trening før utsnitt sitter.... vanskelig Ja, litt nærmere revebjellene og størst mulig blender hadde nok gjort susen her... Tusen takk for tips. Skal gjøre det - står bare 10 meter unna utgangsdøra Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Vakre revebjeller ..ville, som sagt her av Slettamann, brukt største blender og gjerdet hadde forsvunnet..prøv også å samle bjellene mer i sentrum.. synes hovedbildet er best, men her "renner" de ut i nedre høyre hjørne ..skulle lagt til en smiley her men det funket ikke akkurat nå, da blir det en sånn her :-) . Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 20. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2012 Vakre revebjeller ..ville, som sagt her av Slettamann, brukt største blender og gjerdet hadde forsvunnet..prøv også å samle bjellene mer i sentrum.. synes hovedbildet er best, men her "renner" de ut i nedre høyre hjørne ..skulle lagt til en smiley her men det funket ikke akkurat nå, da blir det en sånn her :-) . Tusen takk for god tilbakemelding! Har allerede vært ute og prøvd på nytt, mellom alle regnskurene Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Et riktig flott bilde, men veldig fine farger. At du har mye bjørkeløv rundt om, synes jeg bare fremhever revebjellene (løfter dem frem). Veldig bra! :-) Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Ikke bjørkeløv, bare tull det. :-) Obs, må sees med sort bakgrunn. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 20. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2012 Et riktig flott bilde, men veldig fine farger. At du har mye bjørkeløv rundt om, synes jeg bare fremhever revebjellene (løfter dem frem). Veldig bra! :-) Tusen takk for hyggelig begrunnet tilbakemelding! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg