NanoxD Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg lurer veldig på om hvis jeg har the witcher får jeg da the witcher 2 assasins of kings gratis? som det står her: http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=10065244 Rett over terningkastet. er dette sant eller er det ikke? og isåfall hvor får man tak i det, håper virkelig på svar. Takker på forhånd. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Altså, om du allerede eier The Witcher 2 får du oppgradere gratis til Enhanced Edition. Det er en service CD Project gir til kundene sine. Om du eier det første The Witcher har du mest sannsynlig allerede Enhanced Edition, men du vil (selvsagt) ikke få verken The Witcher 2 eller The Witcher 2 EE gratis. I anmeldelsen der menes det The Witcher 2 (standard) som originalversjon. Endret 20. juli 2012 av kimaasen1984 Lenke til kommentar
NanoxD Skrevet 20. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2012 Altså, om du allerede eier The Witcher 2 får du oppgradere gratis til Enhanced Edition. Det er en service CD Project gir til kundene sine. Om du eier det første The Witcher har du mest sannsynlig allerede Enhanced Edition, men du vil (selvsagt) ikke få verken The Witcher 2 eller The Witcher 2 EE gratis. I anmeldelsen der menes det The Witcher 2 (standard) som originalversjon. okay takker for at jeg fikk dette oppklart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå