AnonymDiskusjon Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Heisann! For en stund siden var det ei jente som la meg til på face, da hun trodde jeg var en annen (Fetteren min med omtrentlig samme navn) Fikk oppklart dette, men ble til at vi beholdt hverandre som "venner" der alikevell. For rundt 1mnd siden trengte denne jenta hjelp til å komme seg fra A til B, noe som da jeg kunne hjelpe til med fordi jeg skulle samme veien. På den tiden utveksla vi telefonnummer, og det ble jo såklart en del prating i bilen da det tok over 1t å kjøre den strekningen I ettertid har hun ved èn anledning lurt på om jeg ville bli med henne og ei vennine på kino, samt at hun sender en hau av meldinger til meg i fylla! Riktignok ikke mange som sier direkte sier at vi skal møtes osv., men generelt fyllesvada som jeg i grunn ikke har giddi å bry meg mest om. Sett bort fra en enkelt melding med " Kan ikke du komme til denne festen nå?" Men den siste uka har hun begynt å sende meg ganske så meningsløse meldinger, av typen " Kjørte nesten på en katt nå :O" og "Såå kjedelig å vente på bussen" osv. Er det et vennskap hun er ute etter? eller ligger det mer bak det? Anonym poster: 78ac3a7928feca0d13426847cd224800 Anonym poster: 78ac3a7928feca0d13426847cd224800 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 jenter blir man aldri kloke på uansett ! Det er vel det eneste med dem som er helt sikkert! 2 Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Ut i fra det vi leser kan det virke som hun er interessert i deg. Men, det finnes jo veldig mange forskjellige mennesker i denne verden. Noen som stadig holder kontakt fordi de er interessert, eller fordi de rett og slett ikke har noen annet å gjøre. Hva tror du selv? Som regel har du en anelse selv. Min erfaring er at du som regel i sånne situasjoner tolker det korrekt Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Høres jo litt ut som hu er mest ute etter sjåfør i fylla ol, men man veit jo aldri.. Ta med deg ballene dine neste gang du møter/kjører a og spørr da vel.. Kan jo ikke få noe værre enn et nei, eller at hu bare er hypp på et ligg.. I værste fall har du det spørsmålet ute av verden og kommer deg videre. Men spørr direkte til a, ikke sånn på mld.. Lykke til! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2012 Nei, man blir ikke akkuratt kloke på disse vesene Min følelse er klart at hun er interessert, men dette har jeg driti meg ut på tidligere slik at det føles som en feil slutning å ta. Derfor er det greit å vite om hun er ute etter en venn eller noe mer. Jenta bor halvannen time herifra, så om hun er ute etter en sjåfør i fylla har hun bomma ganske så godt. Jeg får vel uansett et ganske så greit "hint" i kveld vil jeg tro, da det tikka inn en melding for litt siden om jeg var interessert i å bli med henne på en fest i kveld Anonym poster: 78ac3a7928feca0d13426847cd224800 Anonym poster: 78ac3a7928feca0d13426847cd224800 Anonym poster: 78ac3a7928feca0d13426847cd224800 Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Nei, man blir ikke akkuratt kloke på disse vesene Min følelse er klart at hun er interessert, men dette har jeg driti meg ut på tidligere slik at det føles som en feil slutning å ta. Derfor er det greit å vite om hun er ute etter en venn eller noe mer. Jenta bor halvannen time herifra, så om hun er ute etter en sjåfør i fylla har hun bomma ganske så godt. Jeg får vel uansett et ganske så greit "hint" i kveld vil jeg tro, da det tikka inn en melding for litt siden om jeg var interessert i å bli med henne på en fest i kveld Anonym poster: 78ac3a7928feca0d13426847cd224800 Anonym poster: 78ac3a7928feca0d13426847cd224800 Anonym poster: 78ac3a7928feca0d13426847cd224800 Så, hva skjedde? Må jo oppdatere.. Fikk du noe hint eller kanskje noe mer?? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2012 I dag skjedde det faktisk fint lite på festfronten! Ble til at jeg ble sittende hjemme som barnevakt for nevøen min i en nødsituasjon, som heldigvis endte godt Tidligere i dag lurte hun på om jeg kunne komme innom en stund før festen, dette var da før jeg fikk barnevakten kasta i fanget. I løpet av kvelden har hun bombadert meg med meldinger, og to lengre tlf-samtaler. Uten å direkte røpe sine hensikter av den grunn. Hun sa selv at det kun har gått ned en øl i dag, men det blir såklart noe jeg ikke har styring over slik at dette gjerne blir mer fylleprat fra hennes side. Det som jeg ser på som kjedelig er at hun ikke er klar i sin tale, jeg sitter igjen med flere spørsmål enn svar hver gang hun tar kontakt. Jeg synes hun er en veldig søt jente som jeg kunne tenkt meg å bli mye bedre kjent med, men aldri før har jeg slitt så mye med å vite hva ei jente vil! Jentene bruker å være mer rett på sak, ikke somle rundt som dette Anonym poster: 78ac3a7928feca0d13426847cd224800 Anonym poster: 78ac3a7928feca0d13426847cd224800 Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Da er det jo greit om du følger det første rådet mitt, sånn før en annen fyr blir sammen med a.. I såfall får du jo mest sansynlig aldri vite åssen det kunne ha gått.. Men uansett hva du gjør med hu eller noen andre damer... Aldri kino-date.. Man blir jo ikke kjent med hverandre i kino mørten. Hehe. Sorry hvis den kom litt off topic, men begynner vel å bli nok promille til at man skal reise hjem å sove senga her. Lykke til, og oppdater iallefall hvis det blir score.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2012 Kino-date'n avskrev jeg for en del år siden, fant fort ut at det ikke var rette veien å gå! Selvom det virker som en solid løsning der man står uten erfaring Lettvint å spørre ei jente om dette. Den gangen ble jeg rett nok sammen med jenta, men det var en gåtur på stranden sin skyld dagen etterpå, først da ble det til at man lærte å kjenne henne. Men nei, funderer på om jeg skal ta med henne på et slag minigolf Anonym poster: 78ac3a7928feca0d13426847cd224800 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2012 Snakka med henne på telefon tidligere i dag, foreslo da at vi kunne finne på noe sprell i løpet av uka. Hun "lyste opp" i stemmen og sa et rimelig bestemt ja! Så da tar man turen til henne på onsdag for å finne ut hva hun egentlig vil Alder er sikkert relevant for noe av det som er skrevet, så da kan jeg fortelle at jeg er født i 90 og hun i 92. Anonym poster: 78ac3a7928feca0d13426847cd224800 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. august 2012 Forfatter Del Skrevet 29. august 2012 Oppdatere denne kanskje? Hun var interessert, slik at det var som jeg håpa på. Men, hun flytta for to dager siden til Australia, hvor hun skal bo i et år. Dette var klart noe hun visste, men ikke noe hun fortalte før det kom veldig tett på. Hun ville at vi skulle prøve på et forhold likevel, men jeg følte på ingen måte at det var noe jeg kunne klare! Basere et forhold på 12mnd uten mye kontakt funker særdeles dårlig når man har kjent hverandre såpass kort fra før av. Så i grunn ble det hele mer negativt enn positivt da det for øyeblikket er noe som plager meg skikkelig, et surt tap Anonym poster: 78ac3a7928feca0d13426847cd224800 Lenke til kommentar
B25S Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Du får heller se lyst på det og møte henne om 1 år og ta henne hardt når den tid kommer Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Vi får se hva tiden bringer, er man så (u)heldig og være singel når hun kommer hjem igjen kan det godt være at ordner seg! Om ikke var det gøy så lenge det varte Anonym poster: 78ac3a7928feca0d13426847cd224800 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå