MightyTor Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Steike, det var godt å finne denne tråden! Jeg har AKKURAT det samme problemet, og har ikke peiling på hvordan jeg skal gå fram. Hva menes med en "bridge-modus" ? Jeg har dessverre ikke tilgang til en ruter eller et modem. Har hatt dette problemet siden starten av (4. august). Ringte og snakka med dem i begynnelsen av september, for da var jeg meget oppgitt. De restarta ruteren/modemet - ZyXEL p2812 - og da var det fint i noen dager, før problemet dukket opp igjen. Hva bør jeg gjøre? Ringe til kundeservice for å få dem til å sende en tekniker for å se på dette problemet? Eller bare få tilsendt en ny ruter/modem med en gang? Jeg kjører nettet kablet rett inn i pc'n. Håper på svar raskt! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Denne løsningen med bridge er kun for de med en ruter de bruker ved siden av. Den vil ikke hjelpe deg..så vidt jeg kan se. Lenke til kommentar
MightyTor Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Så hva anbefaler du at jeg bør gjøre? Ringe Skagerak Fiber og be de sende en tekniker, eller ny ruter/modem (hva det nå er jeg har ^^,) ? =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå