Stigma Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Hei, Jeg følger med på twitteren til en viss person som holder daglige konkurranser med "først til mølla prinsippet". I dette tilfellet gies det ut noen betakeys til noe jeg er veldig interessert i å delta i. For å unngå å måtte sitte å resfreshe hele tiden så vil jeg gjerne sette opp noe system som enten gir meg en mail (må skje meget raskt) når denne personen tweeter noe nytt - eller gir meg beskjed på noen annen måte. Min mail sjekker automatisk hvert minutt etter ny mail og piper for meg, så dette er kanskje den mest åpenlagt måten, men det er egentlig ett-fett hvordan det fungerer så lenge det er raskt. Betakeye forsvinner jo gjerne i løpet av få minutter, så det holder ikke med noe system som sjekker en gang pr. kvarter liksom Jeg er helt noob på twitter, så derfor må jeg spørre litt om hjelp på hva som er beste måten å gjøre dette på. Kanskje er det til og med noen måte å få twitter i seg selv til å si i fra uten at jeg kjenner til det? ... Håper noen kan hjelpe meg på vei -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå