SoilB Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Har et enkelt spøsrmål til dere.. Takk på forhånd! I og med at det går an å forhåndsregistrere seg på Samordna Opptak's hjemmesider til morgendagens restetorg til studier -- så lurer jeg på hvor i alle dager man kan gjøre det, og hvordan gjøre det?? Det er nemlig ingen link fra websiden til selve restetorget på noe sted, eller er det jeg som er blind??? Eller gjør man det via selve søknaden til hovedopptaket...? Noen som kan bistå meg litt? Lenke til kommentar
SoilB Skrevet 19. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2012 *bump* Ingen som er sikre her? Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Den linken er vel allerede på restetorget-sida, og da registrerer man seg fra og med 09:00 fredag 20juli tror jeg. Merk, jeg tror, ikke sikker. Endret 19. juli 2012 av Calippus 1 Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Jeg vet riktignok ikke om du kan komme inn gjennom nettsøknaden fra hovedopptaket- og så derfra til restetorget (hvis du har nettsøknad allerede).... Det ser ut som nyere søkere må registrere seg før de søker Lenke til kommentar
Looke Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg søkte ganske tidlig på restplassene som jeg hadde funnet interessante, hvis jeg putter på noen flere nå, tror dere jeg havner bakerst i køen på de som allerede finnes der ? Sto at det var de som var først til å søke som fikk plassene ;P Lenke til kommentar
WatWat Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg lurte på det samme. Jeg lurte også om når å forvente et svar. Mitt første valg er fjernet fra restetorget listen og jeg har ikke fått et tilbud. Jeg håper det ikke betyr at jeg ikke fikk et studieplass. :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå