Utah Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 To ting jeg lurer på! Er de åpne hele døgnet? Og så har jeg bestilt 5 bøker, og status ble skiftet fra Ikke sendt til bare tom. Det står ingenting der liksom? Takker for svar! Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 To ting jeg lurer på! Er de åpne hele døgnet? Og så har jeg bestilt 5 bøker, og status ble skiftet fra Ikke sendt til bare tom. Det står ingenting der liksom? Takker for svar! Logg inn på CDON med brukernavn og passord, og opprett en henvendelse ("Mine henvendelser") og spør hva i #¤"#!"#¤ som foregår. De pleier å svare (noenlunde) raskt. 1 Lenke til kommentar
Utah Skrevet 19. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2012 Jeg fikk heller aldri en bekreftelse av bestillingen på mail, men det står den er bestilt på sida liksom. Jeg fikk derimot en rabattkupong på mail! Lenke til kommentar
Utah Skrevet 19. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2012 To ting jeg lurer på! Er de åpne hele døgnet? Og så har jeg bestilt 5 bøker, og status ble skiftet fra Ikke sendt til bare tom. Det står ingenting der liksom? Takker for svar! Logg inn på CDON med brukernavn og passord, og opprett en henvendelse ("Mine henvendelser") og spør hva i #¤"#!"#¤ som foregår. De pleier å svare (noenlunde) raskt. Hva i? Jeg skal lage henvendelse men da jeg trykker skap, fucker det seg til? Prøvd det med to pc'er nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå