AnonymDiskusjon Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Hei En venn av meg drev med vasking av badet, når han var ferdig stod han og snakket i telefonen. Han skulle vaske hendene, og så ikke på flasker. Han klarte å helle en god dose klorin (vaskemiddelet) i håndet, og så begynte å vaske hendene mens han snakket i telefonen. Han ble oppmerksom når han fikk i seg (pustet) klorinluktet og så at det var klorin han hadde vasket hendene med. Han er normal, ingen synlige skader foreløpig. Han ringte gifteinformasjonen og de sa at han kunne ta det med ro, og at dette ikke var farlig. Bare estende på huden. Vennen min glemte å nevne at han hadde nedsatt lever funksjon. Kan dette være farlig? Bør han oppsøke legevakt nå/lege imorgen? Som nevnt, han merker ikke noe forandringer nå, han fikk bare den varme strålen gjennom spiserøret, og det merket han veldig godt. Anonym poster: e6853ced607167b1fe4ddcda19be2b72 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Hva med å ringe tilbake og si at man har nedsatt leverfunksjon? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2012 Personen han snakket med, hadde heller ikke så veldig mye forstårelse (min venns tolkning) men sa at det er kun estende. Fyren har ikke nedsatt lever funskjon, men har hepatitt. beklager dårlig formulering. Anonym poster: 3a2ed09f5ca9e4161602557183e4079c Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2012 han ringte nettopp igjen, og fikk høre at vanlig klorin er bare irriterende, ikke noe farlig, og tas ikke i kroppen med mindre det er snakk om drikking av forholdsvis store mengder klorin. Anonym poster: 3a2ed09f5ca9e4161602557183e4079c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå