Gå til innhold

Kjøpe Tegneserier


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stiv shipping, men sammenlignet med norske priser så syntes jeg at det var strålende. Her er hva jeg bestilte:

 

Your final in-stock purchases:

Quantity Item Available Price

1

Buffy the Vampire Slayer: Season Eight Vol. 7 - Twilight TPB

$15.29

1

Buffy the Vampire Slayer: Season Eight Vol. 8 - Last Gleaming TPB

$15.29

1

Museum of Terror Vol. 1 TPB

$12.55

1

Indiana Jones Omnibus Volume 1 TPB - nick & dent

$12.47

Subtotal: $55.60

Shipping: $20.25

Total: $75.85

 

Er kjempefornøyd jeg.. spesielt med tanke på at ett sånt volum av Buffy koster 150 kr på outland. Trenger ikke heller tenke på å holde meg under 200 kr siden det er tegneserier. Deilig :)

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Hvis du bor i nærheten av Oslo har du Lucky Eddie på Sofienberg som har tonnevis med gamle og nye tegneserier, også sjeldne og verdifulle utgaver. Jeg var der for å komplettere Asterix- og Sprint-samlingene men endte med å bruke en halv dag på å gå gjennom hele sortimentet (drar du tidlig på en hverdag får du sannsynligvis være alene der og). Eneste er at man må sjekke prisene før man handler, for mange av de mest verdifulle tegneseriene står side ved side med billige utgaver av samme hefte.

Lenke til kommentar

Heisann!

håper det går greit å spørre om dette her :) Jeg er egentlig en god spider-man fan, men har beklageligvis lest for lite spider-man i min tid. Og jeg vil gjerne lese alt! :D Jeg vil helst begynne sånn noenlunde fra begynnelsen. Så lurte på om jeg kunne få noe hjelp av en spider-man fan der ute hvis mulig. Eller bare en som kan det :p Også en bra plass å kjøpe det fra :) Hvis det er en her som kan spider-man så lurer jeg egentlig litt på hva som egentlig finnes inne i kroppen til Peter Parker. Så nettopp den nye filmen og var stor fornøyd. Men det virket ikke som han faktisk hadde "spindelvev" inne i kroppen. Er det slik han skal være? Jeg vet jo at han opprinnelig bruker de "web shooterene", men jeg trodde jo han hadde noe inni i seg også.

men uansett, setter pris på seriøse svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...