etse Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Jeg er nå på jakt etter et nytt multiplayer spill, etter å ha spillt meg lei av Heroes of Newerth, starcraft 2 og World of warcraft. Jeg er på jakt etter en spill der jeg spiller sammen med andre mennesker, og hele spillet legger opp til samarbeid; gjerne over VOIP. Da den beste gaming-tidn er den jeg deler med andre. Spillet burde også ha et såpass stort community at å finne folk å spille med ikke burde blir vanskelig. En annen viktig ting å nevne er at jeg ikke liker FPS-spill. Et av spillene som har fasinert meg mest er WoW, da det legger opp til sosial-spilling på et høyt nivå. Men problemet med slike spill (mmorpg) er at de ofte har en lang leveling del som jeg aldri orker; og som ofte føles veldig "solo"; ja enkelte deler er kanskje group quests, og man møter kanskje noen dungeons på veien. Men stort sett går man rundt å levler alene og gjør quests. Jeg er derfor på jakt etter en spill hvor det ikke tar alt for lang tid å komme til det punktet hvor man kan spille med andre mennesker. Hvor man gjerne blir med i et aktivt community de første dagene; og gjerne i løpet av de første ukene kan man føle at man bidrar og er med på den samme morroa som de andre. Noen som har noen gode forslag? Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) LOL - League of Legends Eller så har du jo Starcraft 2 Diablo 3 er bedre enn hva folk skal ha det til. Det er også en side som promoterer mmorpg: http://www.mmorpg.com/ Om du ikke finner noe så er det sikkert mye annet å bruke fritida på. Endret 19. juli 2012 av Hexafix Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Du kan også ta en titt på http://www.runicgames.com/games De er i ferd med å lansere Torchlight 2 og det er mange av de samme folka som jobba for blizzard som har vært med. Jeg slutta å spille wow fordi dem ødela spillet så det har ikke samme gode kvalitet. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Du får ta en titt på Firefall (F2P) og ja jeg ser at du skriver du ikke liker FPS, men synes dette er FPS på en annen måte. Vanskelig å forklare, du får sjekke ut noen YouTube videoer om dette er noe for deg. Endret 19. juli 2012 av -Léon- Lenke til kommentar
etse Skrevet 20. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2012 Diablo og torchlight har begge det problemet at man gjernd ender opp med å spille solo eller med ranfoms. Man blir ikke med i noe connunity på samme måte. Det samme gjelder starcraft 2, man spiller ikke med andre der men mot de. Selv føler jeg beskrivelsen min sier jeg vil ha et mmorpg, men alle slike spill har en alt for lang leveling del. Lenke til kommentar
Hexafix Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Diablo og torchlight har begge det problemet at man gjernd ender opp med å spille solo eller med ranfoms. Man blir ikke med i noe connunity på samme måte. Det samme gjelder starcraft 2, man spiller ikke med andre der men mot de. Selv føler jeg beskrivelsen min sier jeg vil ha et mmorpg, men alle slike spill har en alt for lang leveling del. Ok, da har du rett og slett ikke tid til å spille noe mmorpg. Det som gjør at naturen blir sunn og god i et mmorpg er at det skal ta lang tid å levle og skaffe seg utstyr og når man er på topp level så starter også det dynamiske miljøet i spillet. Jo bedre tid du har jo bedre spill kan du spille. Da kan jeg bare anbefale Half-Life men det har jo alle hørt om. Igjen så anbefaler jeg LOL siden du ikke sier noe om det. 1 Lenke til kommentar
MDD Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Mitt forslag må bli Dungeon Defenders. Spillet har levling, men du kan lett levle kjapt om du finner noen som kan booste deg. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Selv føler jeg beskrivelsen min sier jeg vil ha et mmorpg, men alle slike spill har en alt for lang leveling del. The Secret World, ingen leveling men eit xp system for nye spells/abilities. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå