Stonemeister Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Har kjøpt Hazard. Han kommer bare ikke inn før neste runde, som er like greit, i og med at Chelsea ikke spiller denne runden. Michu får vente, med mindre jeg finner ut at jeg vil bruke fire poeng på det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Faen for en ræva runde. Visste jeg burde ha fått inn RvP for Torres. Hektet av allerede. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Ser ut som jeg var nest best denne runden, men det er en lang vei til toppen. Se opp for Arse-2-mouth Lenke til kommentar
mfb Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 jeg scorer ukas høyeste med mitt lag Brunauge med 91 poeng Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. september 2012 Forfatter Del Skrevet 2. september 2012 Fikk 72 poeng, bra nok det, men nok en gang dårlige transfers av meg. Kjøpte Rafael og Baines istedenfor å kjøpe Van Persie. Rafael kjøpe jeg liksågodt for Ferdinand som jeg trodde skulle være ute lengre.. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Fikk 72 poeng, bra nok det, men nok en gang dårlige transfers av meg. Kjøpte Rafael og Baines istedenfor å kjøpe Van Persie. Rafael kjøpe jeg liksågodt for Ferdinand som jeg trodde skulle være ute lengre.. Spørsmålet er om det er verdt å ha unitedforsvarere i stallen. De slipper jo inn i bøtter og spann om dagen. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg har en syk verdiøkning om dagen - er snart oppi 103 mill! Pass dere Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Du får vel kun handle for 50% av fortjenesten. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Jada, men det kommer godt med etter hvert Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Som om du kommer til å bytte ut Tevez, Hazard etc med det første tror du? Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hvis de slutter å levere, så ja. Det var flere spillere som starta bra i fjor, men som slutta å levere. Bale, Silva, Rooney, Aguero, Ba (mot slutten av sesongen) for å nevne noen. Ikke lat som om verdi ikke er viktig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Vorm A Cole - Hangeland - S Taylor - Vidic Fellaini - Michu - Yaya - Hazard © Tevez - Torres Nå begynner klatringen mot toppen! Forventer minst 70p her. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Friedel McAuley Jenkinson Demel BenArfa Michu Dyer Hazard© Petric RvP Tevez Har trua. Hva heter laget ditt Lættias? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Har ikke helt troa denne runden. Men har som mål å klare minst 50 poeng hver runde. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Endra laget mitt nå, til detta: Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Jeg har en syk verdiøkning om dagen - er snart oppi 103 mill! Pass dere Heheey! 103.3 her! Men tror mitt lag er det som er valgt av flest, en litt vanlig tropp, kan du si. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Jeg har en syk verdiøkning om dagen - er snart oppi 103 mill! Pass dere Heheey! 103.3 her! Men tror mitt lag er det som er valgt av flest, en litt vanlig tropp, kan du si. 103.4 nå, bror! RvP som kaptein? Frykter han ikke spiller fra start, og kanskje kommer på siste 10 minuttene, i og med at han er småskada. Derfor valgte jeg Hazard. Er avhengig av at han gjør det bra. Om ikke RvP spiller, så er det jo like greit for din del (mtp. kapteinsvalget) Endret 15. september 2012 av Urmaker Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Friedel McAuley Jenkinson Demel BenArfa Michu Dyer Hazard© Petric RvP Tevez Har trua. Hva heter laget ditt Lættias? Sier ifra når jeg er på topp. Unødvendig mye -koding i innlegget ditt forresten. Holder å gjøre det én gang. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 van Persie, Michu, Tevez, Hazard og Kagawa har å levere for meg i dag. Satser på en 100-poenger Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) van Persie, Michu, Tevez, Hazard og Kagawa har å levere for meg i dag. Satser på en 100-poenger Kagawa er skadet Er ikke van Persie ute også ? Endret 15. september 2012 av Lunalotic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå