AnewZ Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Gratulerer til deg som står frem med fullt navn, vel. Ironien din kom forøvrig relativt dårlig frem. 50 poeng så langt denne runden, smule skuffet. Samt blir 1 kanskje 2 spillere som ikke får poeng denne runden pga den utsatte kampen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Nei nei, tenkte på din kommentar. Men nok om det. Står selv med 49 poeng etter gårsdagens kamper. 3 spillere igjen. Satser på å få vertfall 60. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Reading som ikke spilte, Terry som var skadet, Vidic som bestemte seg for å score sesongens lekreste selvmål. Angrer på at jeg ikke fortsatte med blondie som kaptein. Skuffende runde. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Jeg blir så jævli irritert. Jeg står på 31 poeng Endret 26. august 2012 av Urmaker Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Jeg blir så jævli irritert. Jeg står på 31 poeng Heh, jeg har 11... Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Hva heter laget ditt? Arse-2-mouth her. Kanskje jeg må bytte navn Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Nesodden FC. Er ikke med i ligaen på diskusjon.no. Får vel ordne det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Hva heter laget ditt? Arse-2-mouth her. Kanskje jeg må bytte navn Og du lurer på hvorfor laget ditt presterer dritt? Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Hva heter laget ditt? Arse-2-mouth her. Kanskje jeg må bytte navn Og du lurer på hvorfor laget ditt presterer dritt? Haha. Du sier noe der. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Nei nei, tenkte på din kommentar. Men nok om det. Står selv med 49 poeng etter gårsdagens kamper. 3 spillere igjen. Satser på å få vertfall 60. Samme. Eller, har egentlig 4 igjen. Men ettersom Harte ikke får spille og jeg har en forsvarer fra Wigan som ikke var i troppen og en til fra Reading på benken så blir det 0 poeng der. Satser på at Tevez, Sczesny og Cazorla får fikset litt poeng i dag. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Nei nei, tenkte på din kommentar. Men nok om det. Står selv med 49 poeng etter gårsdagens kamper. 3 spillere igjen. Satser på å få vertfall 60. Samme. Eller, har egentlig 4 igjen. Men ettersom Harte ikke får spille og jeg har en forsvarer fra Wigan som ikke var i troppen og en til fra Reading på benken så blir det 0 poeng der. Satser på at Tevez, Sczesny og Cazorla får fikset litt poeng i dag. Polakken er skadet. Du får maks 2 poeng på Cazorla Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Vet, sliter med ryggskade - men har noen bekreftet at han ikke starter? Isåfall blir det 0 poeng der også, ettersom jeg har Federici på benken. Cazorla kommer til å skinne i dag. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Vet, sliter med ryggskade - men har noen bekreftet at han ikke starter? Isåfall blir det 0 poeng der også, ettersom jeg har Federici på benken. Cazorla kommer til å skinne i dag. Det er bekrefta fra veldig sikre kilder på twitter. Cazorla tror jeg fort kan få litt poeng i dag - han satt opp så og si alle sjansene arsenal hadde mot sunderland. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Arsenal skal til Britannia. Dagens tips til både de som spiller på oddsen og Fantasy-wise er at det blir få mål. Gjerne 1-0 til ett av lagene. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Arsenal skal til Britannia. Dagens tips til både de som spiller på oddsen og Fantasy-wise er at det blir få mål. Gjerne 1-0 til ett av lagene. Mannone i mål, bror. Tipper 3-2 til et av laga. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 0-0 resultat i Arsenalkampen hadde vært fint! Har med meg Shawcross. Men det skal vel litt til for at Stoke klarer å holde 0 gjennom hele kampen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Herregud så tannløse Arsenal er. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Arsenal skal til Britannia. Dagens tips til både de som spiller på oddsen og Fantasy-wise er at det blir få mål. Gjerne 1-0 til ett av lagene. 1 Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Ligger an til 78 poeng. Beste runden min noen i all tid :o >Happy Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Herregud så tannløse Arsenal er. Mangler en målscorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå