Urmaker Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Men det har faktisk forandra seg fra i fjor. I fjor ville Hazard ha fått tre bonuspoeng, det samme ville Fellaini ha fått i United-kampen. Virker som de ikke blindt gir bonus til de som presterer fantasy-wise, og det virker jo bra, men jeg må innrømme jeg synes det var rart at Fellaini bare fikk to bonuspoeng. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Uavhengig av assists, så var Hazard banens beste spiller i går. Den eneste som kom i nærheten var Guthrie (supert kjøp av McDermott!). Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Det er litt vanskelig å spekulere i. Hvordan bygger du under en sånn påstand egentlig? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Det er selvfølgelig snakk om en subjektiv sannhet. Hazard var sist, nest sist eller tredje sist på alle Chelseas sjanser. Makeløs kamp av 21-åringen. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Det er selvfølgelig snakk om en subjektiv sannhet. Hazard var sist, nest sist eller tredje sist på alle Chelseas sjanser. Makeløs kamp av 21-åringen. Han var nest sist på alle bortsett fra den ene scoringa, men det har han jo alt fått poeng for? Vanskelig å si hva vi hadde syntes om han hvis det ikke var for det. Men jeg er selvfølgelig helt enig med deg i at han var banens beste, men at han fortjener poeng utover tre assists er jeg ikke nødvendigvis enig i. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Forsvarsspillere som presterer får så og si alltid bonuspoeng. Slik er det bare. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Da var wild-carded brukt! Hehe. Bare vent Luigi! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. august 2012 Forfatter Del Skrevet 25. august 2012 Det har du helt rett i. Jeg kommer til å vente og ikke bruke wild-carded altfor tidlig sånn som deg. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Jeg hadde 5-7 spillere som måtte ut, bror. Det var enten det eller 24 minus. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Haha, hvilket lag stillte du med i første runde? Selv tok jeg ut to, 4 minus tar jeg meg råd til. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Haha, hvilket lag stillte du med i første runde? Selv tok jeg ut to, 4 minus tar jeg meg råd til. Krise. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Et mål/assist til av Michu/Graham sier jeg ikke nei til. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Hva heter laget ditt? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Kagawa som kaptein, Baines og RvP på laget. Kan bli en rimelig vill runde. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Hva heter laget ditt? Er ikke med i diskuson sin liga da jeg laget brukeren med fullt navn. Stone: Har også Kagawa som kaptein denne runden, synd med stolpeskuddet. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Fult navn? Hva har det med saken å gjøre? Mitt lag står også med fult navn. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Fult navn? Hva har det med saken å gjøre? Mitt lag står også med fult navn. Gratulerer. Personlig vil jeg ikke dele mitt fulle navn med hele diskusjon 1 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Hille: det er bare snakk om at brukeren ønsker å være anonym. Ærlig sak det Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Skjønte det jeg og, men gratulerer? Var bare en morsom måte å være ironisk på :] Endret 25. august 2012 av Hille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå