Lunalotic Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Hvis du har hatt en chelsea spiller i troppen i gameweek one og tar han ut før GW3, vil du da ha kun 10 mann i GW3 ? Lenke til kommentar
mfb Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Noen tanker om dette laget? Lurer på om det er noen endringer jeg bør gjøre. takker for svar Endret 19. august 2012 av Barone Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Tja. Først og fremst ville jeg satt inn spillere siden jeg ikke ser noen eller noe bilde. 1 Lenke til kommentar
mfb Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Tja. Først og fremst ville jeg satt inn spillere siden jeg ikke ser noen eller noe bilde. ordnet det nå ;P Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. august 2012 Forfatter Del Skrevet 20. august 2012 Ganske deilig at jeg fikk gjort Cahill -> Ivanovic og Aguero -> Tevez før deadline. Hadde jeg bare fullført tankene om Taarabt -> Michu også, så hadde det vært knall. Fornøyd med starten likevel. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Hvordan blir jeg med i ligaen deres? Har registrert meg på tv2's pl manager? Er det det sammen? Fant ikke noe info om TV2 PL-manager her på forumet, så mekket en tråd og en liga. Bli med! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1453935 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Ganske deilig at jeg fikk gjort Cahill -> Ivanovic og Aguero -> Tevez før deadline. Hadde jeg bare fullført tankene om Taarabt -> Michu også, så hadde det vært knall. Fornøyd med starten likevel. hva heter laget ditt? Har som mål å slå deg i år. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. august 2012 Forfatter Del Skrevet 20. august 2012 Vålerenga. Managernavnet mitt Luigi Carboni står fortsatt. Jeg har ingen planer om å gi opp førsteplassen fra ifjor. Målet i år er å komme innenfor topp 1000 totalt. Kom som nummer 1348 ifjor. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Noen tanker om dette laget? Lurer på om det er noen endringer jeg bør gjøre. takker for svar bump Endret 21. august 2012 av Barone Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Noen tanker om dette laget? Lurer på om det er noen endringer jeg bør gjøre. takker for svar bump Synes det ser bra ut, jeg. Hold et øye med offensive arsenalspillere. Det er jo et lag som vanligvis scorer mye mål Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Dyer på benken... Arghhhh. @Barone: ser bra ut, offensivt og balansert. Ser ikke noe jeg ville endra i farta. Endret 21. august 2012 av jlf Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Var visst ikke så dumt å ha Guthrie og Pogrebnyak likevel! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Angrer iallefall på at jeg valgte Torres som kaptein.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Angrer iallefall på at jeg valgte Torres som kaptein.. Sjæl. Heldigvis har Michu og Lampard sanket greit med poeng. Edit: Tja, var ikke så krise med Torres som kaptein og Cashley i forsvar. Endret 22. august 2012 av AnewZ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Sjæl. Heldigvis har Michu og Lampard sanket greit med poeng. Edit: Tja, var ikke så krise med Torres som kaptein og Cashley i forsvar. Hjelper å jinxe litt. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 Ivanovic Absolutt ingen grunn til at han ble med opp. Gjør ikke meg noe, for han gir meg enda mer poeng(og penger etterhvert). Hvisomatte dersomatte, kunne fort ha endt opp med Hazard/Michu framfor Mata/Taarabt, men alt i alt fornøyd med runden. Torres gjorde i allefall kapteinsvalget greit. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 At Mata fikk prøve seg får Hazard er pinlig. Holder meg greit med videre. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Utrolig kjipt at Hazard sentret den pasningen til Ivanovic der for min egen del. Men 87 poeng etter første runde er jeg godt fornøyd med. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Hazard reddet runden, men jeg stiller meg spørrende til det faktumet at han kun fikk 1 bonuspoeng til sammen etter to soleklare (imho) Motm-prestasjoner. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 23. august 2012 Forfatter Del Skrevet 23. august 2012 Det er jo et slags system som dømmer hvem som får bonuspoeng. Tror ikke det systemet helt gagner assist og avdriblinger/skapte frispark. Mål og sjanser/skudd tror jeg er det viktigste. Ivanovic putta og Reading hadde ikke så mange skudd på mål, så han fikk 2 bonus fra igår, selv om han var ganske anonym. Cahill putta han også, men hadde nok flere taklinger/klareringer og tok alle 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå