Urmaker Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Formspiller er jo riktig. Puttet i nesten hver treningskamp, men han har vært ryktet ut under hele overgangsvinduet. Jeg tror han har noe i PL å gjøre. Målteft som han har er det ikke lett å trene opp. Tviler uansett veldig på å få se han noe særlig i PL. Å ja, sånn ja. Hva skjer på fantasy når spillere forsvinner bort forresten? Og tror du Baldock spiller i dag? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. august 2012 Forfatter Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Tror du kan maks håpe på at han er på benken. Selv da er det lite sannynlig at han får komme innpå. Både Diara og Maiga starter sannsynlig på benken og kommer inn idag. Endret 18. august 2012 av Maefteda Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Jaja, jeg har bredde i laget, så da får Rio komme innpå i 0-0-matchen på mandag Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) - Er ikke R.Taylor førstevalg på Newcastle? Endret 19. august 2012 av Urmaker Lenke til kommentar
mfb Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Er jo i alle fall en prøverunde, så man kan jo se om det funker Hørte av en venn i går at uansett hva man gjør, om man bytter mange spillere uten wildcard osv de 2 første ukene teller det ikke uansett da de 2 første ukene er prøverunde uansett. Er dette sant? Isåfall kan jeg bytte ut store deler av laget mitt uten å få minuspoeng. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Er jo i alle fall en prøverunde, så man kan jo se om det funker Hørte av en venn i går at uansett hva man gjør, om man bytter mange spillere uten wildcard osv de 2 første ukene teller det ikke uansett da de 2 første ukene er prøverunde uansett. Er dette sant? Isåfall kan jeg bytte ut store deler av laget mitt uten å få minuspoeng. Det stemmer nok ikke. I fjor var det sånn, men det var fordi serverne klikka pga. for stor pågang før deadline. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Friedel Clichy - Mertesacker - Taylor R Gervinho - Kagawa - Mata © - Yaya Toure Baldock - Tevez - Torres Subs: Rio Ferdinand - Myaichi - Barnett Sum: 98 mill Takk for seieren, på forskudd Tipper Kagawa blir brukt sparsomt. Baldock er forsåvidt så og si klar for et bunnlag i Championship. Haha! Vent og se. Kagawa har jo spilt masse i pre-season, og på scout sto Baldock som formspiller Jepp, så kjøpte vi en spiller fra dere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Niiice. Glemte like gjerne fristen jeg. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Haha, bombe. Hva med å gjøre seg ferdig før Lørdagen? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Dj, du begynner som du avslutta, ja Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Niiice. Glemte like gjerne fristen jeg. Jeg tenkte å bruke samme unskyldning ut i sesongen når jeg havner lengre og lengre bak. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Men alle vet fra i fjor hvordan jeg er på dette. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Federici kødder det til, jeg presterte å velge Mata foran Hazard(?) og Torres presterer nada. Aguero-hattrick for å rette opp dette. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Han som gikk ut på båre? Lenke til kommentar
JaySpearing Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Hvordan blir jeg med i ligaen deres? Har registrert meg på tv2's pl manager? Er det det sammen? Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Føler alle har Tevez. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Hvordan blir jeg med i ligaen deres? Har registrert meg på tv2's pl manager? Er det det sammen? Nei, dette er http://fantasy.premierleague.com/ Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Faen, Aguero ute en god stund. Bytte ut med Rooney eller no jeg da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå