Emils. Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Faen. Jeg glemmer alltid det. Men du får vel ikke er enn maks 8 på han. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 180 minutter som midtspiss. Forventer et par mål av fyren. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Det er det som har vært mitt problem i år. Når disse sjangsene dukker opp, feks muligheten til å ha en spiller som kaptein i 2 kamper i samme GW... Failer stort sett alltid. Satse på at jeg sanker inn 80+ poeng nå! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Havnet på 86 forrige runde, synd at Ba ikke fikk mer poeng (kaptein) - menmen. Cazorla som kaptein denne runden. Ser at Remy alt har åpnet kontoen, og godt er det. Håper på enda en grei runde. Sparer wildcard til senere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Sup med Walcott som kaptein? Godt spørsmål. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Jaja, flaks at Santi fikk assisten hvertfall. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. januar 2013 Del Skrevet 23. januar 2013 82p før bonuser. Takk til Theo og Santi! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. januar 2013 Del Skrevet 24. januar 2013 96 poeng til slutt denne runden. Men det nytter lite når alle andre også stiller med høy score. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Midtukekamper, husk byttefristen kl. 20:30 i kveld. Har lyst til å spille wildcardet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. januar 2013 Del Skrevet 29. januar 2013 Begovic Shawcross - Forren - Cameron Sterling - Mata © - Michu - Cazorla - Walcott Suarez - Tevez Bauta i midtforsvar. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Må vel bruke wildcard nå før det forsvinner? Føles helt greit at jeg satset på Baines som kaptein i dag. 28 poeng så langt. Regner nesten med det blir 6 til etter bonuspoenga. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Begovic Bassong - Shawcross - Cameron Sterling - Mata - Michu - Gerrard © - Walcott Suarez - Tevez Sikter mot 100p her. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Starter dagen bra. Hadde 5 spillere skadet før rundet, Hangeland fikk hvertfall kommet seg på beina, og ble skadefri. Vorm spiller uansett, men satser på at Jaaskelainen holder buret rent mot Aston Villa. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Brukte wildcard før runden, og traff ganske godt med byttene. Kone puttet to og Sissoko leverte varene. Eneste dritt var at jeg glemte å se gjennom laget etter at endringene var lagret, og det endte med at Lambert (11p) havnet på benken. Jaja. Typisk min flaks. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Buttfucked neste runde. 7 spiller som ikke har kamp :o Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Neste runde er krise i fpl.. -8 poeng nå for å kunne stille ett lag Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Aner ikke hva jeg skal gjøre denne runden, det er kun et par spillere som har kamp. Har alt brukt opp wildcard. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Wildcardet måtte bli brukt før transfervinduet stengte uanett, så det har alle gjort. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Wildcardet måtte bli brukt før transfervinduet stengte uanett, så det har alle gjort. Nei, man har to wildcard. Ett som kun kan brukes i januar og ett som kan brukes når som helst i sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå