Mushaboom Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Cuellar(Sun)/Gerrard(Liv) eller Luiz(Che)/Fellaini(Eve)? Tenker at siste forslag er det beste valget, men samtidig er Gerrard i form om dagen også. Er også litt bekymret over at jeg kun har tre spillere til dobbelrunden, Jaask, O'brien og Walcott - hva tror dere er lurt? Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 (endret) Suarez og Sterling fikk greie scores denne runden..! red: http://fantasy.premierleague.com/dreamteam/event/21/ Endret 3. januar 2013 av edge Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Suarez og Sterling fikk greie scores denne runden..! red: http://fantasy.premierleague.com/dreamteam/event/21/ Var jeg drita i natt eller hadde jeg virkelig fått 2000 poeng med Sterling og Suarez? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Ahh. Flott å få bekreftet at det ikke var meg det var noe galt med! Elendig runde for min del, men Suarez/Sterling redder litt av æren. Jævlig dritt å ha O'Brein på benken. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Begovic Ridgewell - Shawcross - Bassong Sterling - Michu - Mata © - Hazard Torres - Suarez - Tevez Suarez må gjerne ende opp med minuspoeng. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Hekkan. Glemte å gi kapteinsbindet til en Chelseaspiller :/ Meh Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Gleder meg noe jævlig til å se hvor mange poeng Walters ender opp med i dag! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Latias: Hvorfor Begovic som kaptein når du har Mata, Hazard og Torres!? Selv glemte jeg selvfølgelig å bytte han ut, har hatt det litt hektisk i det siste. Men ok runde så langt, hadde vært ganske bra med Howard i mål (som er reserven). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Latias: Hvorfor Begovic som kaptein når du har Mata, Hazard og Torres!? Har da vitterlig Mata som kaptein? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Mente keeper! Alt går i surr under eksamenslesing. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Sånn sett. Hadde Guzan på benken. Valget stod altså mellom den som slipper inn færrest mål og den som slipper inn flest. Fornøyd med å gi kapteinsbindet til Mata. Tre assists. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Jaaskelainen Shawcross Cameron Bassong Jarvis Santi Cazorla Walcott© Nolan Tevez Podolski Van Persie Vi får se. Endret 17. januar 2013 av Lunalotic Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Noen som har spilt januar-wildcardet sitt? Vurderer å gjøre det før morgendagen, føler jeg trenger flere utskiftninger. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Jeg gjorde det nettopp. Aldri hatt et dårligere år i Fantasy. Må gjøre alt for å hente inn litt poeng igjen nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Begovic Ridgewell - Shawcross - O'Brien Sterling - Michu - Cazorla - Walcott © Cole - Suarez - Tevez Denne er til Aleks. Fornøyd med antall Chelsea-spillere nå? 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Haha. Ja, nå kan sesongen vår endelig starte! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Dette er første gang jeg ikke har hatt Torres siden han dro til Chelsea. Det er bare å sette pengene på Torres som golden boot-vinner. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Sup med Walcott som kaptein? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Sup med Walcott som kaptein? Double GW. Arsenal og WH spiller to kamper denne runden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå