Gå til innhold

Fantasy Premier League 2012/2013

Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går i mot dommedagsprofetiene til Latias og satser på Torres neste runde. :green:

Jeg har hatt han siden starten av sesongen, og kommer neppe til å bytte han ut med det første. Litt kjipt å se han feile (vært en stor fan siden AM-dagene), men det er bare moro når det går på bekostning av Chelsea.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt han siden starten av sesongen, og kommer neppe til å bytte han ut med det første. Litt kjipt å se han feile (vært en stor fan siden AM-dagene), men det er bare moro når det går på bekostning av Chelsea.

Pass deg, ellers begynner jeg å vedde penger på at United vinner. :p

Lenke til kommentar

Fryktet det verste etter å ha fått kun 40p på ti spillere i helga, men ting ser langt lysere ut med 63p nå. Cazorla er herlig.

Regner med at det er du som ligger på 2. plass, AnewZ. Det stemte ikke helt med innlegget ditt, nei.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

What. Cuppen (første gang jeg spiller fantasy)?

The first round of the cup will be Gameweek 18.

Qualifying

The top 2,097,152 scorers in Gameweek 17 will enter the first round. If there are more than 2,097,152 qualifiers then there will be a random draw amongst the lowest scorers to see who qualifies.

How it works

Each qualifying team will be randomly drawn against another in the first round. The winner (the team with the highest gameweek score minus any transfer points), will progress to the second round and another random draw, the losers are out! This process continues until the final Gameweek when the two remaining teams contest the cup final.

If a cup match is drawn, then the following tie-breaks will be applied until a winner is found:

Most goals scored in the Gameweek

Fewest goals conceded in the Gameweek

Virtual coin toss

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...