Veritas_ Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 Jau. Han og Enrique (forventet) + to Chelsea spiller. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. desember 2012 Del Skrevet 15. desember 2012 19p på tre City-spillere. Helt ok start så langt. Lenke til kommentar
mfb Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 når er det man kan bruke sitt wildcard nr2, over nyttår eller no? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 når er det man kan bruke sitt wildcard nr2, over nyttår eller no? Tidligere har det vært sånn at man må bruke det mellom nyttår og den første GW'en i februar. Regner med at det er det samme nå også. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Går i mot dommedagsprofetiene til Latias og satser på Torres neste runde. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Går i mot dommedagsprofetiene til Latias og satser på Torres neste runde. Jeg har hatt han siden starten av sesongen, og kommer neppe til å bytte han ut med det første. Litt kjipt å se han feile (vært en stor fan siden AM-dagene), men det er bare moro når det går på bekostning av Chelsea. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Jeg har hatt han siden starten av sesongen, og kommer neppe til å bytte han ut med det første. Litt kjipt å se han feile (vært en stor fan siden AM-dagene), men det er bare moro når det går på bekostning av Chelsea. Pass deg, ellers begynner jeg å vedde penger på at United vinner. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Tidenes sjakktrekk å få inn Cazorla før runden. Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Etter en mildt sagt elendig runde ser det ut til at Cazorla redder meg over gjennomsnitts-streken. red: 49p as things stand atm. Endret 17. desember 2012 av edge Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Hadde 18 poeng foran dagens .. Er nå på 46. Takk Le Fondre og Cazorla. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Fryktet det verste etter å ha fått kun 40p på ti spillere i helga, men ting ser langt lysere ut med 63p nå. Cazorla er herlig. Regner med at det er du som ligger på 2. plass, AnewZ. Det stemte ikke helt med innlegget ditt, nei. Endret 17. desember 2012 av Latias Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Endte på 55, også takket være Le Fondre og Cazorla. Kan se meg fornøyd med det, mtp hvordan resten av kampene gikk..! Lenke til kommentar
mfb Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 er lampard 100% tilbake nå i fast line up til chelsea? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Nei. Han er frisk, men Mikel og Ramires foretrekkes som regel. Kan hende Benitez satser på Lampard for å sende raske og presise pasninger mot Torres, men ville ventet med å sette han på. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Denne runden: Howard Clyne McAuley Cameron Sterling Morrison Hazard© Cazorla Michu Ba Suarez Litt usikker på kaptein enda, hva tenker dere? Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 (endret) Mitt lag.. hehe Begovic Enrique - Ivanovic - Shawcross Michu - Cazorla - Yaya - Hazard Le Fondre - Tevez - Ba© Endret 21. desember 2012 av edge Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Cupen starter i morgen. Hvem møter dere? Møter en fyr fra Portugal. Må greie det jeg aldri har klart før, nemlig å avansere fra 1. runde. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 What. Cuppen (første gang jeg spiller fantasy)? Sykt usikker på hvem jeg skal ha som kaptein denne runden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 What. Cuppen (første gang jeg spiller fantasy)? The first round of the cup will be Gameweek 18. Qualifying The top 2,097,152 scorers in Gameweek 17 will enter the first round. If there are more than 2,097,152 qualifiers then there will be a random draw amongst the lowest scorers to see who qualifies. How it works Each qualifying team will be randomly drawn against another in the first round. The winner (the team with the highest gameweek score minus any transfer points), will progress to the second round and another random draw, the losers are out! This process continues until the final Gameweek when the two remaining teams contest the cup final. If a cup match is drawn, then the following tie-breaks will be applied until a winner is found: Most goals scored in the Gameweek Fewest goals conceded in the Gameweek Virtual coin toss Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Møter en Ire jeg bør gruse greit. Han hadde dette laget forrige runde: Hart Clichy Shawcross Walker Vermaelen Osman Henderson Ramsey Silva Rooney Holt Subs: Ruddy Assou-Ekotto Guttierez Cox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå