Boris Yeltsin Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 van Persie, Michu, Tevez, Hazard og Kagawa har å levere for meg i dag. Satser på en 100-poenger Kagawa er skadet Er ikke van Persie ute også ? Kagawa og RvP er skadefri på united.no. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Unødvendig mye -koding i innlegget ditt forresten. Holder å gjøre det én gang. Av alle hersketeknikker må det her være det drøyeste jeg har hørt. Hahaha! Dude, jeg har balletak på deg i fantasy, cry me a river. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Unødvendig mye -koding i innlegget ditt forresten. Holder å gjøre det én gang. Av alle hersketeknikker må det her være det drøyeste jeg har hørt. Hahaha! Dude, jeg har balletak på deg i fantasy, cry me a river. Var ikke noen hersketekninkk, det var bare irriterende å scrolle så langt ned da jeg siterte deg fra mobilen. Oh, it's on now! Vet hvem jeg skal knuse nå! Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Oh! Fun at Baines scoret! Har han og Demba Ba igjen! Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Og der scorte Ba Får satse på uavgjort. Vil ikke at Everton skal komme så nærme Manchester United Endret 17. september 2012 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Bumper denne. Schwarzer Rafael - Hangeland - A Cole Sterling - Michu - Yaya Toure - Hazard Fletcher - Torres © - Tevez Skal kun kjøre på med tre forsvarere resten av sesongen. De fleste lagene lekker som en sil bakover jo. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Laget denne runden er litt kaputt pga. en del skader: Howard Clyne - Jenkinson - Rafael Hazard - Ben Arfa - Michu - Yaya Toure Holt - Suarez© - Fletcher Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Glemte å ordne på laget mitt :/ Hart Riise - Jenkinson - Rafael Hazard - Yaya Toure - Ben Arfa - Dyer Tevez - Defoe - Podolski © Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Bytta akkurat ut Fellaini, og plutselig slår han til med to scoringer. Typisk. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. november 2012 Forfatter Del Skrevet 3. november 2012 Har bare gått dårligere og dårligere i det siste. Gjorde akkurat 4 transfers. Blant annet ut med Bale som jeg akkurat kjøpte inn og gjorde til kaptein denne runden. Knee-jerk for 5 gang iår. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Begovic Shawcross - Cameron - Rafael Sterling - Michu - Yaya Toure - Hazard © Fletcher - Torres - Tevez Herregud som jeg faller i privatligaen. Har hatt Torres fra start, hva synes folket? Har jeg jinxet stakkaren nok nå? Vurderer å få inn Suarez etter denne runden. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Gah, nå er blir spillet oppdatert og jeg husker ikke helt hva jeg har denne runden, men tror det er: Begovic Clyne - Rafael - McAuley Morrison - Hazard© - Michu - Cazorla - Lallana Fletcher - Suarez Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Bare behold han latias. Ha tro på stakkaren. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Bare behold han latias. Ha tro på stakkaren. Will do. Har litt penger i banken, så slenger kanskje inn Suarez likevel. Vi vil jo ikke at feil mann skal ende opp som toppscorer. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 No worries. Suarez har jeg dekket :o Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Michu! Godt med litt poeng. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Hva er koden for å bli med i ligaen? Den i førsteposten får jeg ikke til å virke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Hva er koden for å bli med i ligaen? Den i førsteposten får jeg ikke til å virke. Velg private league, skriv inn koden 7168-2997 med bindestrek. Dårlig runde for min del. Har gitt opp å vinne ligaen. Virker som at jeg er nødt til å satse på cupen nå. Føler meg som Liverpool. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Takker, det virka nå. Har 717 poeng, så kommer vel hvertfall inn på topp 10. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Pfffft. Ikke hvis jeg får 2 poeng mer enn deg denne runden :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå