Maefteda Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 We are live! Fantasy Premier league er oppe igjen idag, og klart for ny sesong. Har renewet ligaen fra ifjor(som jeg vant soleklart btw), så forhåpentligvis er du automatisk med dersom du re-registrerer deg på spillet. Om du ikke er det kan du joine ved å bruke følgende kode: 7168-2997 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Lei av å tape. I år SKAL jeg vinne. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Skal nå i det minste klare topp 10 etter den elendige sesongen ifjor. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 I år skal jeg faktisk klare å få sammen et lag FØR siste dag. Alle husker jo hvordan man ikke fikk logget inn dagen før og samme dag i fjor. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 noen som kan fortelle meg hvordan dette funker? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Du får 100mill som skal fordeles på 11 spillere, samt 4 innbyttere. Dette laget du velger ut er stammen for resten av sesongen. For hver uke som går så kan du bytte en av spillerene dine gratis. Alle andre bytter trekker 4 poeng fra totalsummen din. Poeng for du alt etter hvordan spilleren har prestert i kampen han har spilt. Innbytterene dine er reserverspillere som kun tas i bruk om en av spillerne i 11ern din ikke spiller sin kamp. Da vil innbytteren automagisk byttes inn ved slutten av spilluken. Alt du trenger å vite står beskrevet her i mer detaljer http://fantasy.premi...ague.com/rules/ Endret 21. juli 2012 av Hille Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Fucking murder ya er tilbake. Forrige sesong gikk til helvete, samtidig som United tapte ligaen. Foregående sesonger har endt med 1. og 3. i denne ligaen. Samtidig som United vinner tilbake PL vil mitt lag Fucking murder ya. Watch out, WC oppe og går fra 2. runde. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Jeg har allerede spådd deg til 14 plass i år. Dessverre ikke ditt år i år heller. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Spåmann? Da vil jeg gjerne vite om det er best å ha både Suarez og Gerrard, eller om jeg heller burde gå for Downing alene? Er Tiote verdt pengene? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 (endret) Åhh, dette er så utrolig spennende. Starten på FPL markerer bestandig den første virkelige nedtellingen til den nye sesongen. Lykke til alle sammen! Mitt første tips; Dersom Marin fortsetter formen fra USA-turen, så er han en gavepakke til 7M. Endret 24. juli 2012 av LarsP Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Ikke noe premie? Kan godt stå for en. Beste i diskusjonsliagen får en valgfri trøye med trykk (ikke noe gullbelagt altså). 1 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Er dette et noen lunde bra team? Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Er det noen regelendringer i år? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Er dette et noen lunde bra team? Nei. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Er dette et noen lunde bra team? Nei. Takk for ditt velformulerende svar. Lyst til å utdype? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Tre defensive spillere fra United. Åpner borte mot Everton. Katastrofe. Walcott er ikke sikret plass i elleveren til Arsenal. Parker er defensiv midtbane, forvent 1 poeng. Ser heller ikke hvordan Spurs' åpningskamp borte mot Newcastle skal forsvare å ha tre Spurs-spillere. Norwich med to vanskelige bortekamper de første 5. Ellers, City og Chelsea? Benken er middelmådigheter, enkelt og greit. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Jeg tenker da ikke bare på de første åpningskampene, men hele sesongen. Nå skal det sies at jeg ikke er noen ekspert på spillere, så tips tas varmt imot. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 31. juli 2012 Del Skrevet 31. juli 2012 Greit med god start. Tre fra keeper og backrekka hos United er ikke lurt. Sjeldent lurt å doble opp, i dette tilfellet triple, i et forsvar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå