ToffluZ Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Når jeg klokker min AMD athlon 1.4 ghz over 1.5, så greier den noen ganger og komme seg til windows, men rebooter automatisk da! Hvorfor? Peliz svar!! Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Når jeg klokker min AMD athlon 1.4 ghz over 1.5, så greier den noen ganger og komme seg til windows, men rebooter automatisk da! Hvorfor? Peliz svar!! jeg vet ikke mye om klokking av en Athlon 1.4, men jeg vil tro at du må klokke litt ned, eller stille volten høyere opp. Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Tempratur??? Hva ligger denne på før maskinen rebooter? Evt skru opp vcore ja Lenke til kommentar
smygarn Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 subjekt-feltet skal brukes konstruktivt. Dette vil si at du skal kort presentere saken/innholdet i posten, ikke "HJELP!!!!!!" eller "SeHer!" Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Når jeg klokker min AMD athlon 1.4 ghz over 1.5, så greier den noen ganger og komme seg til windows, men rebooter automatisk da! Hvorfor? Peliz svar!! Jeg elsker slike informative overskrifter, folk som ikke søker i forumet og ikke minst "peliz". Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg