Ulleboy Skrevet 19. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2012 Hei! Jeg skal flytte nå, og får ikke plass til å sette opp min stasjonære PC, så da tenkte jeg å sette den opp mot min Phillips 40". Problemet er att mitt skjermkort ikke har HDMI utgang, og da kunne jeg tenke meg og oppgradere maskina litt. Speccs på nåværende maskin: AMD HD 5770 1024MB Intel Core i5 760 2,80Ghz 8GB ram Noen tips til oppgradering? Er også åpen for å bytte hovedkort med prossesor så jeg ratt kan få kjørt BF3. Pris er litt vanskelig og sette, men maks 4-5k. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 20. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2012 AMD HD 5770 skal ha HDMI utgang, om ikke har du en merkelig versjon av det skjermkortet. Derimot, siden du skal koble den til en 40" og skal kjøre BF3, kan en oppgradering være litt lurt. Når det gjdelder tips, har du til eksempel: Gigabyte Radeon HD 7870 + OCZ SSD Agility 3 120GB SSD Ønsker du ikke SSD, kan du ta en titt på GF GTX 680 - HD 7970 - GF GTX 670 - HD 7950 NB: Pass på at du har kraftig nok strømforsyning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå