Terje Solfugl Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Sivhøne Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Uansett flott bilde med god skarphet og full fokus på hele fuglen. La bare vannoverflaten være som den er - småboblene hører med. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Et fint bilde av høna i sitt miljø! Enig med førstnevnte kommentar at det naturlige grumset hører med! 4'er herfra! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Du kan dette med fugler. Fine farger og skarphet, så da gjør det ikke så mye med dette grumset i vannet. :-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Et fint bilde Terje og henger meg på om miljøn, hønens naturlige miljø skal vare slkk med en del støy i vannet...gress...Med hilsen Leif som ikke emigrert ;-) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 19. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2012 Tusen takk for svar alle sammen ! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 På ditt nivå kan du jo velge om du vil ha det sånn eller ikke. Det går fint an å like begge deler, som jeg tror mange av oss gjør. Om du ønsker tips, håper jeg noen kan gi deg det på lik linje med oss andre som får tips Skulle ønske jeg kunne, men kanskje etter noen kurs at det kan dukke opp noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg