morgan_kane Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Hei. Jeg har prøvd meg med Recuva, men der fikk jeg flere kopier av samme bilde. Mest fordi det var lagret ekstra kopier i form av thumnail bilder. I tillegg finner den ikke alle videoer som jeg har tatt heller. Men med GetbackData så finner jeg akkurat den mappen jeg skal gjenopprette. Og de fleste filene virker å være i orden. Men problemet er at jeg ikke kan kopiere alle filene i getbackdata. Så er det noen som kan hjelpe meg? trenger et tilsvarende program som getbackdata, men har ikke peiling på alle disse gjennopprettingsprogrammene :S Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Det er fordi du må BETALE for Getdataback for å få det til å virke. 1 Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 19. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2012 Ser ut som om det bare er å åpne bilder og lagre de en og en i getdataback. Forbanna tungvindt. Men jeg hadde heldigvis bare 100bilder om jeg ser bort bra alle de dupliserte thumbnailsene. Men å kopiere video er ikke like enkelt. Får åpnet de i VLC men hvordan lagrer jeg bilder derifra igjen?? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Men å kopiere video er ikke like enkelt. Får åpnet de i VLC men hvordan lagrer jeg bilder derifra igjen??Da tar du "snapshot". Du får lete litt rundt i meny, søke på nettet og lete i hjelpefila. Du finner det ut etterhvert Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 20. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2012 hmm, men da får jeg jo bare et enkeldbilde av videon, vi ha hele videoen kopiert Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 hmm, men da får jeg jo bare et enkeldbilde av videon, vi ha hele videoen kopiert Det er noe man vanligvis gjør i filbehandler. Det er ikke hensiktsmessig å kopiere filer fra innenfra VLC.Man jau du kan. Bare å gå på Åpne FIl, velge mappe og kopiere/lime inn derfra. Men det er jo noe tungvindt fremfor å bruke filbehandler. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 20. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2012 hmm, men da får jeg jo bare et enkeldbilde av videon, vi ha hele videoen kopiert Det er noe man vanligvis gjør i filbehandler. Det er ikke hensiktsmessig å kopiere filer fra innenfra VLC.Man jau du kan. Bare å gå på Åpne FIl, velge mappe og kopiere/lime inn derfra. Men det er jo noe tungvindt fremfor å bruke filbehandler. Det går ikke siden jeg ikke finner filen i utforskeren. Denne filmen finner jeg via GetDataBack, og åpner den i VLC derifra Men jeg fant filmen i temp fila så den er berget tror jeg Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Men jeg fant filmen i temp fila så den er berget tror jeg Da foreslår jeg at du setter emnet som Endret 21. juli 2012 av geir__hk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå