Halvorsen123 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Føler det er på tide å skifte ut "ungdomsbilen" å har sett for meg en nyere (05 ++ ) Audi A4 med firhjulstrekk. Men jeg er i tvil om hvilken motor jeg skal velge... 1.8T eller 2.0TDI??? så derfor spør jeg dere på forumet: Diesel eller Bensin?? Legger mest vekt på driftskostnader, ytelse og forbruk. Alle erfaringer og svar er vellkomne Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Legger mest vekt på driftskostnader, ytelse og forbruk. Her svarer du vel egentlig selv. Diesel. Lenke til kommentar
Halvorsen123 Skrevet 19. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2012 Legger mest vekt på driftskostnader, ytelse og forbruk. Her svarer du vel egentlig selv. Diesel. Kansje litt dårli formulert spørsmål jeg tenker også på hvilken som varer lengst og er dyrest å reparere og hva som er sikrest, egentli alt generelt om de 2 modellene ^^ Vi vet jo alle hva som er billigst og bruker minst Lenke til kommentar
PetterK445 Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Vil anbefale Diesel, bedre ytelse og billigere i drift. En dieselmotor bruker også lengre tid på å bli varm og om den ikke blir varm nok bil du risikere nedsoting av partikkelfiltret. Kriggz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå