Mannen med ljåen Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Hei Jeg sjekker hjemmesidene til Dyrebeskyttelsen i min by, ang. en løskatt jeg rapporterte nylig. På nettsiden er det lite aktivitet, og man henvises til Facebook-profilen deres. Hvorfor i &%$%$/&%$ blir jeg bare henvist til forsiden til Facebook, så jeg må være pålogget for å lese om katten? Eventuelle fosterhjem og dyrevenner uten Facebook-konto får jo ikke tilgang til å lese om dyrene. Er det i det hele tatt noen god grunn til at Dyrebeskyttelsen i denne byen sin Facebook skal kreve pålogging? Jeg hater Facebook mer og mer intenst. Jeg har en fake FB-konto som kan brukes i slike tilfeller. Men dette burde seriøst ikke være nødvendig. Dyrebeskyttelsen har vel interesse av å være lesbar for alle, og ikke bare de som har Facebook-konto? Jeg verdsetter anonymitet, og jeg blir eterhvert nødt til å ha MANGE falske FB-kontoer når det skal være sånn. Har Dyrebeskyttelsen krysset av feil i Privacy Settings, eller har dette noen bedre grunn? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Kanskje stille spørsmålet til den aktuelle dyrebeskyttelsen eller iallfall si i fra hvilken by det er snakk om sånn at andre kan sjekke? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2012 Jeg trenger bare et generelt svar. Hvorfor skulle en organisasjon som Dyrebeskyttelsen henvise til Facebook, når Facebook krever pålogging? Det er vel teknisk mulig å ha Facebook-sider som IKKE krever pålogging? Jeg vet ikke mye om Facebook. Men dette er uprofft. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Dyrebeskyttelsen er jo bare en gjeng gale kjerringer som gjør dyr mer vondt enn godt. Endret 22. juli 2012 av Nator Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Jeg har kontaktet dem om en katt som noen har forlatt på en rasteplass, komplett med matskål og kurv. Jeg tror katten har det bedre hos DB enn forlatt på rasteplassen. Jeg ønsker å lese om denne katten. Men alle kunngjøringene deres postes på Facebook i stedet for på nettsiden deres. Da kan jeg ikke lett lese dem. Endret 23. juli 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Nytt av året er vel at katten óg trenger fb konto for å bli tatt hånd om 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. august 2012 Forfatter Del Skrevet 3. august 2012 (endret) Spørsmålet er om det virkelig er nødvendig å ha en profil som krever innlogging? Kunne Dyrebeskyttelsen gått inn i Settings på Facebook, og krysset av for at den skal være synlig for alle? Eller krever ALLE Facebook-profiler at man må logge inn for å kunne lese, fordi Mark Zuckerberg har bestemt det? Endret 3. august 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå