ethomassen Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Taretråling Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Interessant bilde, ikke hver dag en østlending opplever å se tanghøsting. Fint komponert bilde, en ørliten skjevhet kan jeg se på horisonten, men det gjør ikke så mye. :-) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Bildets kvalitet er fint men jeg hater disse fordømte drittbåtene som "hogger skogen under vann" , som igjen har alvorlige virkninger på alt liv i havet..har sett hvordan møkkabåtene har utryddet tareskogene på Vestlandet Og Nordmøre..Nei senk hele driten..vel ; mente ikke det, men hvorfor er de ødeleggende båtene til sjøs, når de faktisk voldtar havet ?? Jeg blir så sint som en lemen, sprekker vel neste gang jeg ser en slik farkost . Og jeg må ha vært sint, fordi først nå ser jeg at du kun har lagt det ut for å få hyggelige tilbakemeldinger..jeg skjemmes, men håper du ihvertfall ser litt av min frustrasjon..beklager ethomassen Ha en fin sommer forresten, hilsen Terje Endret 19. juli 2012 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 20. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2012 Bildets kvalitet er fint men jeg hater disse fordømte drittbåtene som "hogger skogen under vann" , som igjen har alvorlige virkninger på alt liv i havet..har sett hvordan møkkabåtene har utryddet tareskogene på Vestlandet Og Nordmøre..Nei senk hele driten..vel ; mente ikke det, men hvorfor er de ødeleggende båtene til sjøs, når de faktisk voldtar havet ?? Jeg blir så sint som en lemen, sprekker vel neste gang jeg ser en slik farkost . Og jeg må ha vært sint, fordi først nå ser jeg at du kun har lagt det ut for å få hyggelige tilbakemeldinger..jeg skjemmes, men håper du ihvertfall ser litt av min frustrasjon..beklager ethomassen Ha en fin sommer forresten, hilsen Terje Vel-takk for interresant innspill. Jeg gikk på nettet og ser at våre myndigheter er opptatt av at det ikke blir høstet formye i feil områder.Og i og med en viss interesse blandt blandt fiskeriene,og naturvernerne-så blir der nok bedre og bedre kontroll etter hvert. Men norsk stortare er et unikt råstoff som brukes til å fremstille det beste alginatet i verden. Så vi må nok finne oss i å gå kompromissets veg i denne saken. MEN - veldig kjekt at folk engasjerer seg. Jeg er bare reporteren. Takker for innspill nok en gang Interessant bilde, ikke hver dag en østlending opplever å se tanghøsting. Fint komponert bilde, en ørliten skjevhet kan jeg se på horisonten, men det gjør ikke så mye. :-) Da er det for lite opprettet-er hånd holdt under zoomingen .takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg