sno53 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Storlom Bildet er fjernet. Beskrivelse: En storlom som lå og ruga på eggene sine Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Geir Kristiansen Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Flott av Storlomen. En sky fugl som ikke er lett å komme innpå. Flott "uttonet" bakgrunn Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Veldig klart og pent og nydelig farger, og i et naturlig miljø. Vakkert Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Flott bilder av sjelden og svært vakker fugl. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Likte dette! Fint presentert! Muligens litt mer fugl og litt mindre miljø kunne gjort seg.... ! God 4'er uansett! Lenke til kommentar
MetteHHH Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Virkelig flot foto med masser af stemning. Jeg bliver lige nødt til at rette arten - det er en smålom, ikke en storlom. (Det er nemmere på dansk, der hedder smålom rødstrubet lom - og det er jo nemt at se her! Storlom har sort strube. :-)) http://no.wikipedia.org/wiki/Sm%C3%A5lom Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Veldig fint miljøbilde av smålommen, med fine farger og god plassering av motiv i bilderuta. :-) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Ett utrolig nydelig bilde..ser at du har slitt litt med oppskarpingen, men synes du i etterbehandlingen har tatt det inn igjen..jeg har selv prøvd å ta bilder av denne fuglen, men har forkastet de pga. altfor dårlig kvalitet . Du har muligens hatt en fordel av at hun ligger på reir, men du verden som du har lykkes..flott !! :) Lenke til kommentar
sno53 Skrevet 19. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2012 Tusen takk for tilbakemeldingene, har jobba i mange dager for å få tatt et bilde av den, men lurte den til sist Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Flott bilde av " smålommen " Ja er som å Melvin sier, Smålom og ikke storlom. Med hilsen Leif ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg