Mester7 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 For VELDIG lenge siden lagde jeg en tråd der jeg spurt om navnet på ett gammelt xbox spill. vel, jeg har funnet det! Carmen Sandiego: The Secret of the Stolen Drums ganske happy over å ha funnet det, men noen som vet om en emulator eller en god måte å laste ned spillet på pc? kan jo kjøpe det gjennom finn til den gamle xboxen men mye enklere å ha det på pcen takk for svar Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Det finnes pr. i dag ingen fungerende Xbox-emulator til PC (eller andre systemer). De få emulatorene som finnes, er veldig dårlige og begrenset. Emulatoren Xeon støtter kun Halo (US versjon), og det er ikke spillbart. Dxbx støtter ingen spill, men kommer inn i menyen på noen. Cxbx er det nærmeste man kommer. Dette støtter hele(!) 5 spill. Så jeg tror nok du må bite i det sure eplet og kjøpe det til Xboxen. Evt. kan du kanskje prøve å laste ned PS2-versjonen. Mener det finnes mer velfungerende PS2-emulatorer der ute. Husker iallefall at jeg spillte Grand Turismo for PS2 på PCen for noen år tilbake. Den heter PCSX2 og er kompatibel med hele 1697 spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå