fjarle Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Nokia lover å overraske oss bare dager etter Nokia World i Helsinki. Hva er det Nokia slipper 7. september? Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) . Tror dette svarer på hva de har på lur. Endret 19. juli 2012 av doffen45 Lenke til kommentar
samco Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Er windows phone8 ready.. Håer nokia kommer med noe flott før jul ivertfall 1 Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Endelig noe mer konkret rundt WP8. Har ventet en stund på dette og hadde ikke vært meg imot om det kom modeller fra Nokia med WP8 før jul. 1 Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Jeg kjenner at jeg er skeptisk til å kjøpe den første og beste W8-telefonen som kommer ut. Er ikke sikkert at det er så lurt av Nokia å være så tidlig på an med tanke på hvor mye de har å tape dersom de lanserer nok et takras. Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Jeg kjenner at jeg er skeptisk til å kjøpe den første og beste W8-telefonen som kommer ut. Er ikke sikkert at det er så lurt av Nokia å være så tidlig på an med tanke på hvor mye de har å tape dersom de lanserer nok et takras. Pyse! He he. Den første (og beste) Lumia WP8 med PureView skal ivertfall jeg ha. Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Det har gått rykter om et Windows 8 Nettbrett med N9 design fra Nokia for en stund tilbake. Regner med det blir vist frem?. Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Det har gått rykter om et Windows 8 Nettbrett med N9 design fra Nokia for en stund tilbake.Regner med det blir vist frem?. Hmm. Ble det kalt graffiti? hvor kommer graffiti inn? Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Det eneste som kan overraske meg fra Nokia er om de klarer å omgjøre Windows Phone til overskudd. Setter en knapp på at dette er den neste OVI store. "A whole new way to shop" - betyr at den har en sær løsning. :B Lenke til kommentar
mobilfanatiker Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Er windows phone8 ready.. Håer nokia kommer med noe flott før jul ivertfall De bør komme med WP8 snart hvis de skal hegne med. Så hardwhere'en ikke er en dinosaur slik som nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg