Cuneax Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Byr på heftig Android-underholdning. Dette flyet vil du sitte på med Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Påtide at IFE som vi kjenner det i dag oppdateres til en annen standard. Er ekstremt mange håpløse og ikke minst ekstremt trege systemer der ute. Lenke til kommentar
Isklar Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Damn! Dette burde norske flyselskap og lære litt av! Må sei meg nøgd med at Norwegian har fått inn WiFi på flya sine, men dette her hadde vore noke! Prøvde ein liknande teneste på Iceland Air, som ikkje var android-basert i allefall. Det funka ganske greit, men litt dårlig touch, så kanskje dei og burde oppdatere litt Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Dette er en horribel idé. Jeg har flydd med fly som hadde liknende system (Icelandair sine B757), og touchskjerm i nakkestøtta er helt jævlig for den som sitter foran. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Jeg har flydd med fly som hadde liknende system (Icelandair sine B757), og touchskjerm i nakkestøtta er helt jævlig for den som sitter foran. Gi deg da. Med de resistive skjermene som finnes i fly i dag, så merker man det såvidt om noen sliter med å trykke på skjermen og dermed trykker hardere. De nye systemene kommer med kapasitive skjermer som er langt enklere å håndtere, og du kommer ikke til å merke noe som helst. 1 Lenke til kommentar
koots Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Vil nå påstå at nye systemet Emirates skal oppgradere til, fra dagens som allerede er blant de beste, er bedre. Der skal de klemme in en 12" HD skjerm på økonomiklasse med et gigantisk utvalg av underholdning. Lenke til kommentar
Schnapps Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Imponerende - spesielt med tanke på at Qatar sitt eksisterende system allerede er blant de aller beste. Har flydd med dem et par ganger, og utvalget av filmer, TV-serier og små spill gjør de fleste konkurrentenes underholdningssystemer til en vits. Det er ikke uten grunn Qatar er kåret til Airline of the year for andre gang på rad i år Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Operation overkill ? Personlig klarer jeg meg lenge med wifi tilgang. Det triste er jo at de fleste flyselskapene ikke engeng tilbyr denslags på rutene sine. Lenke til kommentar
Schnapps Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Operation overkill ? Skjermen er jo der alikevel på de fleste langturer, så man kan like gjerne tilby noe som faktisk er verdt å se på i motsetning til f.eks. min siste langtur med SAS der de hadde en håndfull kanaler med noen få filmer som roterte og gikk kontinuerlig - man kunne ikke engang velge når man ville begynne å se. Helt utrolig dårlig. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg synes ikke dette var spesielt banebrytende i det hele tatt. Da jeg fløy fra London til Tokyo med med økonomiklasse hos British Airways hadde alle seter et lignende system. Masse nye filmer, mange serier, en del musikk og noen spill tilgjengelig i et helt greit grensesnitt. Touchskjerm og fjernkontroll. Og ja, touchskjerm er idiotisk i sånne situasjoner. Det er greit nok at skjermene er kapasative, og ikke trenger kraft, men det endrer ikke det faktum at inkompetente folk trykker til. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Skjermer er ikke det nye. Det er operativsystemet som brukes. Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Android i flyet? Det frister ikke meg å bruke første halvdelen av flyturen på å roote, legge inn customroms osv., for å få et velfungerende system. 2 Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 (endret) Nettbrett i nakkestøtta. Fins det feste du kan feste Nettbrett til nakkestøtta i bil?. Det fins dvd spillere med det. Endret 20. juli 2012 av Tekno Brukeren Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Nettbrett i nakkestøtta.Fins det feste du kan feste Nettbrett til nakkestøtta i bil?. :hmm:Det fins dvd spillere med det. Nextbase har det til ipad http://www.next-base.com/click-and-go/ipad-mount/ipad-car-mount.html Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Android i flyet? Det frister ikke meg å bruke første halvdelen av flyturen på å roote, legge inn customroms osv., for å få et velfungerende system. Ville det være å foretrekke å jailbreake for å få grunnleggende funksjoner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg