Øystein.F. Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Spelet du vil elske å hate, og hate å elske. Les hele saken Lenke til kommentar
Seal Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Hahaha, makan til flopp disse bevegelseskontrollene er. De burde egentlig bare gi det opp først som sist. Flott, de prøvde å tenke nytt, men denne gangen funket det bare ikke. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Woops, mente ikke å poste to ganger. Ikke bare Microsoft som kan gjøre feil Endret 19. juli 2012 av Blitsen Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Så spillet er da "midt-på-treet" siden det får en femmer? Men synes jeg kan lese mellom linjene at spillet er "dårlig" og da burde det vel ha en lavere poeng en 5? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Woops, mente ikke å poste to ganger. Ikke bare Microsoft som kan gjøre feil Er ikke Microsoft som har utvikklet spillet men "From Software" som har ikke klart å programere inn bruken av Kinect sikkelig. Få faktaene korrekt før du legger skyld på noen. Endret 19. juli 2012 av AvidGamer Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Så spillet er da "midt-på-treet" siden det får en femmer? Men synes jeg kan lese mellom linjene at spillet er "dårlig" og da burde det vel ha en lavere poeng en 5? Anmelderen sier at han liker flere sider av spillet, men at den dårlige kontrollen setter kjepper i hjulene. På en god dag fungerer spillet flott og er kanskje verdig en karakter rundt 7-8, men kontrollen på en dårlig dag er såpass dårlig at det trekkes ned til en femmer. Hvor mye du skal legge vekt på dette kan også diskuteres siden det garantert er flere personer som er villige til å legge inn litt tid for å ha optimale forhold foran tven. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 hvorfor så beskjeden??...... 3/10 MØKK! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Dette var interessant, tenkte jeg, helt til jeg leste Kinect.... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Nok ett jalla produkt i form av Kinect ja, få det vekk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå