Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg hørte om et program som hjelper bedrifter med å holde oversikt over alle kostnader/abonnementer bedriften har, men jeg klarer ikke å finne det.

Man kunne legge inn alle abonnementer bedriften har slik som aviser, annonseavtaler, forsikringsavtaler, softwareavtaler osv. Veldig ofte har disse avtalene 12 måneders bindingstid med automatisk fornyelse og hvis man har mange forskjellige avtaler er det vanskelig å holde oversikt og huske på alle. Programmet gir deg et varsel når avtalen/abonnementet nærmer seg fornyelse. Dette er helt genialt da selgerne er litt lure å ringer gjerne etter at avtalen er automatisk fornyet. Har noen hørt om et slikt program?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...