Gå til innhold

Når bestilte du GTX 6xx kortet og når fikk du det

Anbefalte innlegg

Som de fleste vet så er det jo stor mangel på f.eks GTX 670 og GTX 680 kortene, selv har jeg bestillt Asus GTX 680 CU TOP fra Dustin 27. juni i sammen med andre PC-komponenter og venter i spenning på at de skal få det inn en eller annen gang. Må bare smøre seg med tålmodighet :-)

Når bestilte du ditt kort og har du fått det eller venter du fremdeles i spenning?

Frank

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nåja, nå går jeg kun for Asus GTX 680 TOP CU, veldig vanskelig kort å oppdrive i Norge, jeg ser f.eks Gainward, Zotac, og Gibabyte har hatt sine 670 og 680 kort greit tilgjengelig. Men så lenge jeg har valgt den jeg har valgt så må jeg nok bare smøre meg med tålmodighet.

Frank

Lenke til kommentar

Nåja, nå går jeg kun for Asus GTX 680 TOP CU, veldig vanskelig kort å oppdrive i Norge, jeg ser f.eks Gainward, Zotac, og Gibabyte har hatt sine 670 og 680 kort greit tilgjengelig. Men så lenge jeg har valgt den jeg har valgt så må jeg nok bare smøre meg med tålmodighet.

Frank

Hvorfor ikke 670-utgaven som kun bruker 2 spor?

Hvorfor ikke 680 Lightning, som ærlig talt er bedre på alt utenom støy (som igjen kan fikses med Thermalright-kjølere som bråker langt mindre enn DirectCU 2.)

Lenke til kommentar

Frank

Hvorfor ikke 670-utgaven som kun bruker 2 spor?

Hvorfor ikke 680 Lightning, som ærlig talt er bedre på alt utenom støy (som igjen kan fikses med Thermalright-kjølere som bråker langt mindre enn DirectCU 2.)

Hva mener du med at den er bedre på alt bortsett fra støy?

Frank

Lenke til kommentar

Hva mener du med at den er bedre på alt bortsett fra støy?

Frank

1. Bedre ytelse
  2. Bedre overklokking
  3. Spenningsregulering
  4. Plassforbruk

For så vidt noen bra poeng du har her, har bare sett for meg Asus sitt kort, mens når jeg nå sjekker opp i en del review så ser jeg at dette kortet gjør det ganske bra det også, til og med på støy og temp mot det jeg hadde lyst på til å begynne med.

Har du dette kortet selv? Bare lurte på om du har noen personlig formeninger rundt støy, temp idle/gaming, ser ogsa at kortet har et lurt system for fjerning av støv og slikt, funker det bra?

Frank

Lenke til kommentar

For så vidt noen bra poeng du har her, har bare sett for meg Asus sitt kort, mens når jeg nå sjekker opp i en del review så ser jeg at dette kortet gjør det ganske bra det også, til og med på støy og temp mot det jeg hadde lyst på til å begynne med.

Har du dette kortet selv? Bare lurte på om du har noen personlig formeninger rundt støy, temp idle/gaming, ser ogsa at kortet har et lurt system for fjerning av støv og slikt, funker det bra?

Frank

Jeg har ikke hatt grunn til å kjøpe noe 680 siden jeg hoppet på 7970 den 9. januar i år med fullcover-blokk, følgelig har jeg ikke 680 Lightning. Anbefalningen kommer rett og slett av at 680 LIGHTNING og 680 Classified er de eneste to variantene av 680 man kan utføre spenningsregulering på og 680 spiser til tider fint lite strøm.

Lenke til kommentar

Som de fleste vet så er det jo stor mangel på f.eks GTX 670 og GTX 680 kortene, selv har jeg bestillt Asus GTX 680 CU TOP fra Dustin 27. juni i sammen med andre PC-komponenter og venter i spenning på at de skal få det inn en eller annen gang. Må bare smøre seg med tålmodighet :-)

Når bestilte du ditt kort og har du fått det eller venter du fremdeles i spenning?

Frank

Besillte gtx670 fra mpx i forrige uke nå som de hadde det inne og på tilbud. Det ble sendt samme dag. Har hentet kortet og brukt det noen dager nå og det leverer ok ytelse og fint støynivår. Sjekk alltid om kortet er inne på lager før du bestiller det så slipper du å vente unødvendig.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...