Gå til innhold

Windows Movie Maker

Anbefalte innlegg

Jeg lette etter noe om denne, men fant den ikke..så det er mulig jeg legger spørsmålet mitt på galt sted.Det er en stund siden jeg har laget video+still-bilder der nå, og det er en ting jeg lurer på...husker ikke hvordan jeg gjorde det sist: Jeg legger inn noen bilder fra et konsert-sted, stillbilder, i tillegg til en liten snutt av konserten jeg hørte der, spørsmålet er: kan jeg legge inn bildene i full størrelse, og vil programmet selv resize, eller youtube når jeg legger den der? Bildene er jo opprinnelig 10MB og mer, bør jeg resize på forhånd? (Når jeg legger inn bilder i blogg bruker jeg ikke større enn 1024p og ca 100kb)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk skal du ha Refraction, ser den løser problemet selv ja...så da bryr jeg meg ikke om resizing...det er ikke så nøye, ingen prakt-videoer. (Er mer nøye med foto). Jeg lagrer bare i det som programmet foreslår jeg. Ca 900p i bredde for YouTube. Skal ta vare på den linken ja...så kan jeg sikkert bli bedre med dette. Men fikk lagt inn videoen på YouTube nå, en blanding av stillbilder og en snutt med live...og litt av konserten.(Må gjøre det slik for å få den i blogg...har prøvd før i tiden å laste opp video rett i Blogger, men det blir for tunge saker, men det går fint når den er innom YouTube først)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...