tørrfisk Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Samsung S27B970 Jeg fant ikke noe tråd om Samsungs kommende PLS-monitor og bestemte meg derfor for å lage en. Noen som vet noe om når den blir tilgjengelig i norge? Ser utsalgsprisen på dustinhome ligger på 8 200,- Førsteinntrykk fra cnet: http://reviews.cnet....7-35244106.html Endret 19. juli 2012 av tørrfisk Lenke til kommentar
dredg Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Tror muligens jeg legger inn en bestilling nå på Deal, hvor den ligger på 6900,- Men er litt usikker ennå grunnet mangel på anmeldelser på nettet. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 24. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2012 Det hørtes fristende ut. Tror jeg skal bestille selv der. Alt jeg har lest om skjermen har vært positivt, utenom at plasten til foten kan løftes litt opp. Dette er ikke et problem for meg, siden jeg ikke kommer til å pillle nevneverdig på foten. Skjønner at det blir trekk for det grunnet prisen til 8000,- da. Ellers er DP-pluggen plassert litt dumt, men siden jeg bruker dvi er dette heller ikke et problem for meg. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Ja det ble bestilling på meg også i går. Måtte jo slenge på ny GPU også grunnet oppløsningen, 6970 holder ikke lenger Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2012 Håper hardware.no kommer med anmeldelse snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå