Iminzilion Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Satt og surfet på web og kom over denne mp3'filen som jeg bare _måtte_ legge ut her http://iminzil.orstad.org/linux.mp3 1.6mb Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Noe av det beste jeg har hørt på lenge Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 For å vite hvordan man /egentlig/ uttaler Linux på engelsk, klikk her. Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Heh, stilig. Noe av det beste jeg har hørt på lenge Fet avatar Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Noe av det beste jeg har hørt på lenge Sammendrag: Microsoft versus Lainux. Hvem bryr seg? Javel, så Microsoft skriver dårlig kode, hvem i helsiken bryr seg? Kanskje de er noen sleskete monopolister, men hvem ville vel ikke gjort det samme om de kunne? Hvem bryr seg vel om hvilket OS man kjører? Lainux-folk er noen asosiale selvhøytidelige geeks uansett. Ja, kjempebra. Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Genialt! Dette er jo helt riktig, forøvrig. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 hehe Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Dette er jo helt riktig, forøvrig. Det er «riktig» om du er en apatisk ikke-pc-brukende siklende sofasliter, ja Jeg for min del bryr meg om hva jeg bruker, og ville ikke oppført meg som Microsoft om jeg hadde hatt muligheten. Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Det er «riktig» om du er en apatisk ikke-pc-brukende siklende sofasliter, ja Jeg for min del bryr meg om hva jeg bruker, og ville ikke oppført meg som Microsoft om jeg hadde hatt muligheten. Godt sagt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå