realace Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Hei! Servern som jeg fikk av jobben har jeg funnet ut at jeg egentlig ikke orker å bruke.. ikke finner jeg ut hvordan jeg kan få sletta driten heller! mangler passordet for å komme inn på den... Ihverfall, hva kan jeg få igjen for den? noen som vet hva jeg kan vente å få for noe slikt? Tekniske data: IBM netfinity 1000 kjøpt i 2000 Pentium II 400 m 512 L2 cache 198 MB minne UW-SCSI kontollkort 9.1 Gb SCSI HD SCSI Tapestreamer innebygg lyd, skjermkort UPS som klarer 450W ut i 3 1/2 time IBM HUP m kabler 1 Highspeed DMA Paralellport, 2 Seriellporter og 2 USB porter 3PCI / 3ISA, 1AGP 40x cdrom 10/100 mbps PCI Ethernet Kontroller Tastatur/mus i samme svarte design 1.44 disketstasjon NT server 4.0 software Her er en link som viser ett bilde av den http://www.ibmshop.no/butikk/netfinity_1000.html Alle svar mottas med takk! Mvh Realace [ Denne Melding var redigert av: realace på 2002-02-10 21:34 ] Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 leter etter en billig dual p2 300-400 mhz sak. no billig scsi saker og no slikt hadde vært kjekt å hatt med.. har resten selv... hva vil det koste for noe sånt? Lenke til kommentar
Xizor Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Den maskinen vil du ikke få mye igjen for :smile: ca. 3500kr hvis du er riktig heldig. + litt for UPS´en og hub´en. Hvis du vil slette innholdet er det bare å boote med en windows98 diskett og bruke FDISK.EXE Slett partisjonen(e) og opprett en ny. Formater og innstaller nytt OS. [ Denne Melding var redigert av: Xizor på 2002-02-14 11:17 ] Lenke til kommentar
realace Skrevet 14. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2002 Hei! boote ifra win98 disk VAR løsningen min oxo...problemet er at den nekter plent å boote ifra disketstasjonen... Da har jeg valgt d i biosen ja.. Snakket med flere som sier at det er en del av sikkerhet systemet slik at man må igjennom passord for å ha mulighet til å gjøre forandringer....? må vel reset bios/cmos kansje? eller noen med flere løsninger? Realace Lenke til kommentar
eught Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 jeg vet om en nt password changer som du booter og kan bytte passord med. her er linken http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd Lenke til kommentar
Xizor Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 En løsning er å ta ut disken og koble den til en annen maskin. Da skal det ikke være noen problem å få slettet innholdet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå